delen van word document worden niet afgeprint

Status
Niet open voor verdere reacties.

claudine algoet

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 feb 2001
Berichten
1.071
Hoi,

Ik heb een word document van 3 bladzijden. Daarvan wordt één bepaald deel van de pagina niet afgeprint. Als ik kijk bij opmaak en de tekst selecteer krijg ik niets te zien in de werkbalk van bijvoorbeeld , lettertype, grootte, enz. Welk een fout zou hierin geslopen zijn ?
Ga ik dan wat verder in de tekst , is alles normaal binnen hetzelfde word document.
 
Staat het document in afdrukvoorbeeld wel goed? Hoe staan de afdrukmarges? Probeer word eens op te starten met start > uitvoeren WINWORD -A.
 
En wat doet winword -a? Heb je dit met alle documenten of alleen met een bepaald document? Je kunt proberen om de tekst naar een ander document te kopieren (zonder opmaak), mischien dat het daar aan ligt.
 
Het doet zich enkel voor bij dit document. bij het kopieren naar een nieuw document neemt hij de fout over. Ik heb het volledig hertypt maar zou graag weten hoe dit gekomen is. Is er iets verkeerd gelopen bij de opmaak of zo en wat ?
 
Waarschijnlijk wel. De opmaak in word is een heel hardnekkig iets. Het is wel jammer dat je het hebt moeten overtypen. Je had ook kunnen proberen om het in delen te kopieren, zodat je er makkelijker achter komt in welke alinea de fout zit.
 
Ik heb het wat nader onderzocht en de fout zit in het eerste deel van het document. Als ik de tekst selecteer komt er niet op welk een lettertype, grootte enz het is. Die werkbalk bovenaan blijft dan leeg.
weet iemand hoe dit erin geslopen is ?
 
Tip voor de volgende keer misschien (voorkomt onnodig overtypen). Bestand opslaan als txt bestand (zonder opmaak). De inhoud daarvan kun je dan knippen en plakken in een nieuw (leeg) Word-document.

Groeten,
Neyon;)
 
Geplaatst door claudine algoet
Ik heb het wat nader onderzocht en de fout zit in het eerste deel van het document. Als ik de tekst selecteer komt er niet op welk een lettertype, grootte enz het is. Die werkbalk bovenaan blijft dan leeg.
weet iemand hoe dit erin geslopen is ?

Dat doet word altijd als er in het geselecteerde stuk twee of meer lettertypen voorkomen.
 
inderdaad, had ik nu ook door. Maar nog steeds niet wat de werkelijke fout zou kunnen geweest zijn.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan