Dell monitor gaat soms op zwart voor korte duur

bouncer1980

Gebruiker
Lid geworden
7 dec 2006
Berichten
327
sinds kort heb ik mijn pc aangesloten op een Dell U3415W ultra wide monitor.
Ik heb echter een probleem met af en toe korte uitval beeld. Dit gebeurt 1 bij het verplaatsen van de monitor (lager of hoger), dacht dat het misschien aan de hdmi of stroom kabel lag, maar deze kan ik bewegen en beeld blijft goed.
Ook komt het soms voor terwijl ik de monitor niet verplaats, Is iets van een paar seconden, maar hoogst irritant, zeker als je aan het games bent. Iemand wellicht tips om dit te verhelpen? Grafische kaart is radeon RX 5500 XT
 
Specifiek type kabel waar ik op moet letten? Had al eens een andere geprobeerd, maar die gaf zelfde probleem
 
Had een merkksbel bij BBC gehaald maar die zijn op de schop.
Had er ook een paar die hetzelfde probleem gaven.
Haal 'm bij een plaatselijke shop waar je hem om kunt ruilen?
 
Laatst bewerkt:
Dat is een webshop, niemand in de buurt die ze verkoopt?

En bewegen of niet maakte niet uit, was willekeurig.
 
webshop is prima, kan ik gewoon retourneren.

Bewegen is bij mij wel echt een trigger, en dan nog soms uit het niets zonder beweging
 

Wilde eerst er ook niet aan dat het door de HDMI kabel kwam en had hem op dvi gezet tot ik er meer over ging lezen, had er al 4 geprobeerd met hetzelfde euvel, toen eentje van BCC gekocht die er nu nog steeds na 4 jaar erop zit, is een high speed kabel van nog geen 20 euro.
 
Was die van het merk bcc of van een ander merk? Dan kan ik eens kijken of ik een gelijkwaardige vind
 
Terug
Bovenaan Onderaan