Desktop kopen onder 500 euro

Status
Niet open voor verdere reacties.

Shunhui

Gebruiker
Lid geworden
1 aug 2014
Berichten
14
Ik heb een desktop op het oog maar ik weet niet zeker als hij goed is.
Ik wil hem gebruiken voor games zoals : bf4 minecraft en lol (leugeu of legend)
Budget : 0-500 euro
Ik heb nu eentje op het oog http://www.paradigit.nl/hp-compaq-110-200ed/20224116/details.aspx
Ik ben ben alleen niet echt zeker om de voeding van watt hij geeft dat is namelijk 65w
Maar andere suggesties zijn ook nog welkom alvast bedankt
 
Laatst bewerkt:
Is een kantoor-PC leuk voor office, maar een spelletje jonger dan 5 jaar moet je er niet met enige snelheid op verwachten te spelen
 
Is er nog iets mis met de stroom verziening of denk je dat het Well ok is?
 
65W lijkt me een fout, maar voor dat geld is deze PC behoorlijk waardeloos. Let op, je kunt dus geen spelletjes spelen op deze machine.
 
Ik ben van plan om een gaming pc te kopen.
Ik zou graag de games bf4 minecraft en leugeu of legend en planetside2 willen spelen.
Hier zijn de specs:
Cooler Master K-350 Blauw
500 Watt Cooler Master voeding
AMD FM2 A6-6400K Dual Core 3,9GHz
Standaard koeling
MSI FM2-A78M-E35
7.1 Geluidskaart
Crucial Ballistix Sport 8GB DDR3-1600
1000 GB Sata III Harde schijf
DVD Brander
AMD Radeon HD8470D 1GB
1Gbit netwerkkaart
Windows 7 Home Premium 64Bit NL
De prijs is 509.00 euro
dus ik zou graag weten als dit het waard is en alvast bedankt
Ps. de games hoeven niet perse op ultra of Max stand
 
Voor €509 is dat het zeker niet waard. Hiermee kun je BF4 misschien op Low spelen met 10-20 FPS en hetzelfde geldt voor die andere games.

Voor 4 euro meer heb je al zoiets: http://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product%5B630596%5D=1&product%5B558943%5D=1&product%5B478347%5D=1&product%5B648598%5D=1&product%5B452330%5D=1&product%5B555971%5D=1&product%5B561075%5D=1&product%5B649374%5D=1.
Deze heeft een aparte videokaart waarmee je BF4 op High met 40+ FPS kunt draaien. Minecraft, LoL en Planetside 2 moeten ook geen probleem zijn.
Je moet de PC wel in zelf in elkaar zetten, maar op internet zijn genoeg tutorials te vinden. Of je kan voor €59 het door Azerty laten doen en dan windows zelf installeren.
 
Ik heb nog een maar vraagjes.
De amd athlon heeft nog een grafische kaart los nodig dus welke moet ik dan pakken?
En komen de schroefjes gratis bij de levering of moet ik ze zelf kopen.
En kan ik de Windows ergens anders kopen want ik zou het liefs Windows 7 hebben.
De Windows 7 is op die site is het namelijk extra duur.
Bedankt voor je reactie.
 
ja de athlon is een quad core cpu en komt dus zonder een IGP
windows 7 OEM editie is 88 euro...
in het winkel mandje zit trouwens al een losse videokaart de R7 260X
klikerdeklik
 
Maar stell ik heb dat alles gedaan krijg daar schroefjes en krijg ik ook de stroomkabel en de kabel die linkt naar de monitor?
Maar bedankt voor de reactie ik had dat niet gezien.
 
stroom kabels zitten erbij schroefjes ook die zijn allen mee bij de behuizing en het moederbord etc

monitor kabels zul je apart moeten bestellen als je die nog nodig hebt.
normaliter worden die standaard met een monitor mee geleverd
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan