Dia's datumgevoelig maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

Prospeir

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
1 mrt 2011
Berichten
2
Ik wens een diavoorstelling te maken die in mijn zaak zal draaien.

Ik wil echter op voorhand kunnen instellen dat een bepaalde dia slechts mag getoond worden van bvb 1 maart tot 10 maart, waarna een andere dia van 11 maart tot 30 maart getoond wordt.

Handig om bvb producten die in promotie staan enkel te tonen zolang ze in promotie staan (begindatum tot einddatum promo)

Iemand een idee?

MIsschien met een ander programma?

mvg,
Prospeir
 
gata niet, je zult met losse presenttaie smoeten werken en iedere keer een andere opzetten (je moet toch iedere dag je system starten of niet?)
 
Met MessagePoint kun je wel e.e.a. organiseren. Of je alles kunt wat je wilt kan ik uiteraard niet beoordelen; eventueel kun je in je presentatie nog wel dia's verbergen of tonen op basis van datums.
 
@ OctaFish:

MessagePoint ga ik eens bekijken.

Wat mij meer interesseert is het verbergen/tonen van dia's op basis van datum. Is dit mogelijk binnen ppt (=makkelijkste oplossing) of moet dat door programmeren in visual gebeuren? Programmeren in Excel kan ik, dus eens op weg, moet dat ook wel lukken binnen ppt.

mvg,
Prospeir
 
Ik denk wel dat het mogelijk moet zijn; je kunt dia's via een macro verbergen
Code:
    ActivePresentation.Slides.Range(Array(2)).Select
    ActiveWindow.Selection.SlideRange.SlideShowTransition.Hidden = msoTrue
Dus dat zou je moeten kunnen triggeren op basis van een datumreeks. En starten bij het openen van de presentatie bijvoorbeeld.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan