Download iTunes

88jhnl

Gebruiker
Lid geworden
3 jan 2015
Berichten
11
Goede middag,
Ik hoop dat er iemand antwoord op mijn vraag over iTunes.Ik ben al enige tijd bezig itunes op mijn pc te downloaden en installeren.Volgens de schermen die tevoorschijn komen is itunes geinstalleerd maar hier klopt niets van.
Heb alle betanden nagelopen maar vind nergens iets van iTunes,Ook als ik in het configuratiescherm zoek naar iTunes is hier niets te vinden. Op een gegeven moment liep ook nog mijn ipad die tijdens het downloaden verbonden was met mijn PC helemaal vast,maar dan ok echt vast,ook kabel verwijderen om iTunes te downloaden haalt niets uit.Of ik nu iTunes download uit Microsoft of Apple er gebeurt helemaal niets. Misschien is er iemand die mij in Jip en Janneke taal uit kan leggen wat ik moet doen om dit alles wel voor mekaar te krijgen.(Ik gebruik Windows 10).
Bij voorbaat al mijn hartelijke dank.
 
In beginsel zou ik de iPad niet verbinden met de computer, zeker als iTunes er nog niet op staat. Waarom zou je dat doen? Als je iTunes download bij Apple, zou je het gewoon moeten kunnen installeren, en dat proces monitoren. Ik heb zelf ook Windows 10, en geen enkel probleem met installeren gehad van iTunes. Kopieer desnoods het pad waarin de installatie plaatsvindt zodat je dat later kunt verifiëren.
Sowieso zou iTunes dan zichtbaar moeten zijn in je startmenu. Of vindbaar :).

Volgende stap is dan de iPad koppelen, en linken aan iTunes. De connectie moet namelijk worden goedgekeurd op de iPad en in iTunes. Wellicht dat daar ook je probleem vandaan kwam.
 
Terug
Bovenaan Onderaan