• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Draaitabel knopinfo aanpassen

Status
Niet open voor verdere reacties.

gjanus

Gebruiker
Lid geworden
21 nov 2008
Berichten
106
Hallo is er een manier om de weergave van de (contextafhankelijke) knopinfo in een draaitabel anders weer te geven?

Mijn probleem:
Heb een kolom met toelichting... In de cellen van deze kolom staan soms lange teksten.
Rijhoogte wil ik niet te hoog maken zodat het overzicht op 1 pagina geprint kan worden.

Echter zou ik graag zien dat als ik in mijn bestand met de muis over zo'n cel "hover" de knopinfo wat anders weergegeven zou worden.

Nu krijg ik in één lange zin (horizontaal) heel de tekst te zien.

Is het mogelijk dit zo te manipuleren dat je bijvoorbeeld één groot rechthoekig blokje krijgt waar de tekst van boven naar beneden te lezen is als je erover hovert?


Alvast bedankt.Bekijk bijlage Voorbeeld veel tekst in draaitabel cel.xlsx
 
Laatst bewerkt:
Als je een voorbeeldbestand plaatst, hebben de helpers misschien een idee wat de bedoeling is.

Greetz/Excelbat
 
trekt ook op niet veel, maar dit is zoals een vak van een opmerking.
 

Bijlagen

  • Kopie van Voorbeeld veel tekst in draaitabel cel-3.xlsx
    14 KB · Weergaven: 23
Dankje Garfield, Maar dat is nou net wat ik niet wil.

Mijn vraag is of het "pop-up" info (knopinfo) te manipuleren is zodat het niet slechts één rechte balk is maar meer als vierkant/rechthoek.

Juist NIET het aanpassen van rijhoogte/kolombreedte.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan