Drivers voor een packard bell Club 1450X

Status
Niet open voor verdere reacties.

journeyman

Gebruiker
Lid geworden
5 dec 2006
Berichten
115
Hoikes,

ik heb een ietwat vervelend probleem. ik heb op mijne zolder nog een oud pcke gevonden. een packard bell Club 1450X. nu wil ik dat pcke in orde zetten met een windows 98 voor mijn kids. dan kunnen ze al die leuke spellekes van een paar jaar geleden ook es spelen. nu wil ik daar de crivers voor vinden. soundkaart en grafische kaart zitten on board. ik heb wel de mastercd's maar.... ik heb het hersteldisketje niet meer. dus... opstarten van op de master cd is uitgesloten. (op geen enkele cd staat een tool om een nieuwe hersteldiskette te maken... leuk he) op de site van packard bell aan de hand van het serienummer vind ik ... geen botten. buiten een driver of 2 voor een modem staat er niks online... heeft er iemand van jullie enig idee waar ik aan de drivers kan geraken en hoe ik uberhaupt kan te weten komen welke sound kaart en welke grafische kaart er in dat moederbord zit ingebakken?

alast bedankt

nostalgische win98 groetjes:p
 
Ik heb "ernstig" het gevoel dat dit ze zijn. Via de "grijze" tabbladen kun je alles wat los en vast zit downloaden.

Met een progje als PC Wizzard 2008 kun je zien wat er allemaal in je pc zit : Klik
 
Laatst bewerkt:
eureka, dat zijn ze, hoe ben jij daar in godsnaam zo snel achter gekomen. en euh, ... bedankt voor de tip van dat progje!!
 
Al weet ik niet zeker of de Wizzard ook onder '98 draait. Anders moet je even de gratis versie van Everest downloaden, Klik
 
Ok, graag gedaan, maar prober het eerst met de PC Wizzard 2008;
 
everest werkt perfect! wizzard draait inderdaad niet onder 98

bedanktvoor de snelle hulp!!
 
ter info,

als je de wizard installeert onder win98 en je draait hem krijg je een scherm dat zegt dat je de setup file meot draaien.
 
progje / driver magician
website / driverguide.com
progje / driver genius professional
progje / driver max

etc. kunnen alles voor je automatisch doen...
 
everest werkt perfect! wizzard draait inderdaad niet onder 98

bedanktvoor de snelle hulp!!

Everest is een wat ouder tooltje, dus dat moet idd. op een '98 machine werken.

Mooi dat het allemaal schijnt te gaan lukken!
 
komt de de hardware van uwe pc overeen met everest
 
everest hyeeft zijn (haar?) werk perfect gedaan. gaf perfect ALLE onderdelen weer. heb drivers gezocht (op driverguide, dank u DJArtistic) aan de hand van wat everest aangaf. alles werkt perfect. heb ik ook dus de mastercd's van packard bell niet meer nodig.

allemaal van harte bedankt voor de snelle en zeer adequate hulp!
 
Het is laat geworden zie ik.....................oké, goed dat het weer werkt!
 
ter info
stonden de juiste drivers hier niet bij dat zou de 1400 reeks moeten zijn
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan