• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Een werkmap toevoegen aan een cel??

Status
Niet open voor verdere reacties.

am1972

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
7 apr 2009
Berichten
2
Kan dat eigenlijk in Excel?
Voor onze projectadministratie zou het heel makkelijk zijn als ik per projectnummer (deze projectnummers worden in een excelwerkmap gezet, compleet met omschrijving, verantwoordelijke etc...) een "link" of zo zou kunnen invoegen, zodat je vervolgens naar een andere werkmap gaat, namelijk de uren die er aan het project zijn gewerkt.....

Kan dit in Excel?
 
Ik heb eigenlijk hetzelfde probleem en hyperlink invoegen is ook geen probleem, maar hoe omschrijf ik dan het werkblad en bijbehorende cel?

Alvast bedankt voor de reactie.
 
Ik heb eigenlijk hetzelfde probleem en hyperlink invoegen is ook geen probleem, maar hoe omschrijf ik dan het werkblad en bijbehorende cel?

Alvast bedankt voor de reactie.

Dit doe je via de Hyperlink bewerken , als je al een hyperlink hebt staan rechtermuisklik op de hyperlink , kijk links naar de picto's en verbeter in geval van , selecteer dan het blad en typ de cel waar de cursor moet ( mag ) terecht komen .
 

Bijlagen

  • Hyperlink.xls
    32,5 KB · Weergaven: 27
Hartelijk bedankt Daniel.
Onvoorstelbaar dat ik daar zo lang naar heb gezocht eigenlijk

Gerard
 
Hartelijk bedankt Daniel.
Onvoorstelbaar dat ik daar zo lang naar heb gezocht eigenlijk

Gerard

Als hiermee je vraag is beantwoord, gaarne de vraag op opgelost zetten (Rechts onderaan de pagina).
Bvd.

Met vriendelijke groet,


Roncancio
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan