eigen cover maken met nero 6.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wilie wortel

Gebruiker
Lid geworden
5 jun 2005
Berichten
431
Hallo allemaal,

ik zit al weken ernaar te zoeken hoe ik de tracks die op mijn cd staat in het tekstvak te krijgen voor op de achter kan van het cd hoesje met titels en artiets erbij en speelduur maar kan nergens vinden hoe ik dan kan toevoegen ??

of is het soms de bedoeling dat ik alles handmatig moet over typen ?

hoop snel op hulp want ik word er gek van

alvast vriendelijk bedankt,
groet Rene
 
jawel heb ik mee geinstallleerd maar dan voeg hij alleen track 1 toe en zo verder en de speelduur moet ik zelf ingeven maar wat mijn bedoeling is, is waar ik de muziek in heb staan die map in de cover plaatsen.
 
dacht dat ik snel ergens ff iets gelezen had dat als je bijv 5 tracks hebt je ook 5x moest toevoegen

maar zeker weet ik niet
wellicht dat je met de links iets kunt vinden

vind ff gek want als ik bij mij een track toevoeg krijg ik alles

artiest/titel speelduur
 
Laatst bewerkt:
ik zal bij mij nog eens ff puzzelen
welicht dat je ergens ies aanmoet vinken

en er zal vast wel iemand reageren die dit zo kan zeggen
 
dat hoop dat iemand me kan helpen want ik ben er mee aan de laten kant want ik moet de cover disndag avond klaar hebben.
 
kijk eens even als je een document opent
bij:

object-standaardeigenschappen-tracks

daar heb je rechts een collom:velden daat kun je wel en niet wat aanvinken
 
ik heb daar gekeken en geopend maar ik krijg niks aan de rwechter kant te zien krijg ik een een scherm waar ik wel lettertype en die dingen kan veranderen
 
als je een document opent alsof je een hoes wilt maken

krijg je bovenin een taakbalk:bestand-bewerken -weergave etc

staat daar object tussen?
klik aan
standaard eigenschappen

dan krijg je weer een veld met pen-verfkwast-lettertype etc
en dus ook tracks

daar staat artiest-tracknummer titel etc
 
Laatst bewerkt:
dat klopt staat er in maar niet mijn titiels die op de cd staat en staat alleen trackt 1 kolom 2 en daarna artist meer staat er niet of moet ik dan dan veranderen
 
nou sorry

vindt al vreemd dat je maar 1 mogelijkheden hebt

in tabblad VELD ervoor staat een hele lijst

kun je daar nog wat mee?
d

er zal dus ergens iets aangepast moeten worden ja

ik zoek ook ff verder
 
het tablad veld kan ik nergens vinden maar volgens mij ligt het gewoon aan mijn nero
 
ik heb al gevonden ik moet dus alles zelf intype zowel artiest titel speelduur gaat blijkbaar niet automatischi dat het word ingevuld maar dan ben ik nog wel ff bezig
 
maar kan het er ook aanliggen aan het branden dat waarschijnlijk de titels en artiesten niet worden mee gebrand
 
ik heb het al zoals ik het wilde ik heb via nero xpres gebrand wat ik nooit gedaan heb normaal klik op audio cd maken maar dan brand hij geen titels mee op de cd wat hij wel doet via nero expres maar bijdeze toch hartelijk bedankt voor je rectie en het mee denken

BEDANKT!!!!!!!!!!!!!
 
oh ok beeettteeerrrrrrrrrrrrrrr!

maar ging er vanuit dat je dat al deed daarom vond ik het zo vreemd

maar ok jij blij:thumb: :thumb: :thumb: :thumb: :thumb: :thumb:

groetjes
 
ik zit nog met een probleem dat is de titel van de cd wat ik wil op het hoesje en op de achter kant wat je dus van onder naar boven kunt zetten wat je dan ziet in het doesje aan bijde kant daar staat de eerste plaat die op de cd staat en ik kan dat niet meer weghalen of veranderen hoe moet dat dan wel doen??
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan