eigenaar usb wijzigen lukt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

nath1990

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
4 dec 2013
Berichten
2
Hallo,

Ik hoop dat iemand mij kan helpen met mijn vraag. Ik ben niet zo goed met computers dus graag in dummy uitleg :rolleyes:.
Probleem 1: Ik heb een USB stick van iemand overgenomen en nu wilde ik er dingen opzetten maar dan zet ik er een aantal bestanden op en de volgende keer dat ik weer in de map van de usb kijk zijn de bestanden weg. Hij slaat dus niets op.

Probleem 2: In eigenschappen heb ik geprobeerd de eigenaar te wijzigen. Wie de eigenaar is kan ik niet zien (staat dat hij het niet kan weergeven) Op het moment dat ik de eigenaar wil veranderen staat dat ik hier ook niet voor gemachtigd ben. Hoe moet ik dit oplossen?

Probleem 3: De ene keer kan ik wel in de usb map en de andere keer ben ik niet gemachtigd en kan ik er niet in.

Help mij aub want ik weet het niet meer, heb heel google afgestruind maar kan helaas niets in dummy taal vinden, ik hoop dat iemand mij kan helpen.
 
Ik neem aan dat u de stick ook al ééns geformatteerd hebt?
 
Ja dat heb ik geprobeerd maar ook dat lukt niet. Hij start het formatteren wel op maar vervolgens gebeurd er niets, ook niet na een paar uur. Hij begint zeg maar niet.
 
Laatst bewerkt:
Wat gebeurt er als u de usb stick in een andere pc of laptop steekt? Werkt het dan ook niet?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan