Hallo allemaal,
Ik heb een vraagje betreffende het gebruik van een Excel sheet. Ik ben bezig met de opmaak van een gebruikerstabel waarbij de invoer tijdgebonden is. Nu wil ik een vervaldatum gebruiken waarbij na die betreffende datum het gebruik van de sheet niet meer mogelijk is tenzij er een wachtwoord wordt opgegeven of wanneer een nieuwe sheet wordt aangevraagd met een nieuwe einddatum. Ik weet echter niet hoe ik dit moet inpassen? Kan iemand me hiervoor tips geven?
Alvast bedankt.
Groetjes Hans
Ik heb een vraagje betreffende het gebruik van een Excel sheet. Ik ben bezig met de opmaak van een gebruikerstabel waarbij de invoer tijdgebonden is. Nu wil ik een vervaldatum gebruiken waarbij na die betreffende datum het gebruik van de sheet niet meer mogelijk is tenzij er een wachtwoord wordt opgegeven of wanneer een nieuwe sheet wordt aangevraagd met een nieuwe einddatum. Ik weet echter niet hoe ik dit moet inpassen? Kan iemand me hiervoor tips geven?
Alvast bedankt.
Groetjes Hans