• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

elevatie hoogte

Status
Niet open voor verdere reacties.

fidb

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
23 apr 2014
Berichten
4
Hoi

ik ben bezig met een formule om hoogtes te bereken hier onder zie je staan lengte maal breedte maal hoogte dat is 16m³
daar staat een bedrag tegen over alles onder de 10 meter is *6.32 alles boven de 10 meter is * 7.33 boven de 20 meter 8.32 enz
maar als de voetplaat hoogte boven de nul komt bijvoorbeeld 4 moet deze deze van de hoogte worden afgetrokken <10 meter en worden bijgeteld bij >10 meter dus in dit geval
6 meter <10 * 6.32 en 6 meter > 10 *7.33.
daar komt nog bij een hoogte < 10 moet er 0.2 worden bijgeteld maar deze vervalt weer wanneer deze boven de 10 meter komt voorbeeld hoogte 12 meter 10 meter * 6.32 en 2 meter 10.2 * 7.33 zo ook als een hoogte boven de 20/30 of 40 meter komt is telkens 10 meter *632 10 meter * 7.33 en 5.2 meter * 8.32
0 tot 10 meter 20 tot 30 meter 30 tot 40 meter 40 meter en hoger
Voetplaat hoogte lengte breedte hoogte m³
4 2 2 12 16

Heeft iemand enig idee hoe ik deze formule tot stand kan brengen
 
Je had misschien beter een doos leestekens gekocht.
 
Ik wilde het net zeggen toen ik zag dat Cobbe dat al had gedaan. Je verhaal is 1 ondoordringbare letterbrij.
 
Doe eens een poging om het een beetje schematisch neer te zetten, grote kans dat het antwoord er dan vanzelf uit komt rollen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan