er is een fout opgetreden

Status
Niet open voor verdere reacties.

geertje21

Gebruiker
Lid geworden
25 mrt 2007
Berichten
49
Ha llo beste helpers
allereerst allemaal hele fijne dagen en een goed en gezond 2009.
hier mijn vraag:
iedere keer als ik mijn computer opstart kan ik de eerste minuten niets doen want dan moet ik eerst wachten op de foutmelding"hpqsrmom is een fout opgetreden, u was bezig met een bewerking .deze gegevens zijn mogelijk verloren gegaan"
als ik dit heb weggeklikt dan doet mijn compie weer alles waar ik om vraag. het is erg lastig , wie kan mij helpen, zodat ik die foutmelding niet meer krijg?
Groeten Geertje
 
Goedenvond, en ook aan jouw de beste wensen en gelukkig 2009.

Zou je wat specifieker kunnen zijn of is dit ales wat je te zien krijgt,.exe .ini .doc .txt ?
Er is namelijk geen ene vermelding onder deze naam.
En zoas je weet/ik denk is elke melding terug te vinden op internet.

Het heeft waarschijnlijk iets met Hp te maken,heb je enige hardware van Hp ?
 
Ja , ik heb een HP printer/scanner en die geeft geen problemen . Ik heb inderdaad al eens op het internet gekeken maar kon daar ook niet veel vinden.Het nare van alles dat je gewoon niets anders kan doen voordat die foutmelding is geweest.Hij verwijst ook nog naar een document : C\document~ITABB~\HAS\locals~tempa886ap
 
Zoals je het hier nu schrijft zo staat het er ook?
c:\documentsandsettings....?
Je moet gewoon je tempa886ap weggooien :eek:als daar niks in staat, wat belangrijk is of niet ,dat weet je zelf wel neem ik aan zo niet hoor ik het graag.
 
Laatst bewerkt:
Hallo Dan
er staat dan "de volgende bestanden worden aan dit foutenrapport toegevoegd"en dan wordt deze map genoemd:18fc_appcompat
Voor mij is dit allemaal adacadabra en weet dus niet of deze map in zijn geheel weg mag
ik heb hem eerst naar mijn usb stick veplaatst maar dan copieert ie alleen en blijft het bestand dus in die map zitten. Kan ik het helemaal verwijderen?
groeten Geertje
 
Hallo
Ik heb op internet nog wel dit gevonden:
hpqsrmon.exe is een HpqSRmon van Hewlett-Packard en onderdeel van HpqSRmon Application. Deze taak is verantwoordelijk voor een hardware onderdeel in uw systeem. Het biedt aanvullende ondersteuning of configuratie opties voor deze hardware

Advies
Sluit hpqsrmon.exe enkel als hij problemen veroorzaakt"

Maar als ik dit dan wil sluiten hoe doe ik dat dan?
met de zoekmachine kan ik het niet vinden,miijn computer werkt onder xp
groeten Geertje
 
Hallo Allemaal
Mijn dank is groot.
Het was inderdaad "mon" i.p.v mom. In de foutmelding kon ik niet knippen en plakken dus met het handje gedaan en daarom de drukfout . Mijn nederige exuses voor de fout en het probleem is dus nu opgelost.Ik heb op de link gedrukt en inderdaad een upgrade van HP voor vista maar het werkt dus ook voor XP
Allemaal nog hele fijne dagen
Groeten Geertje
 
Graag gedaan geert :thumb:
Jij ook fijne jaarwisseling..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan