'Er kan geen verbinding worden gemaakt'

Status
Niet open voor verdere reacties.

Argideus

Gebruiker
Lid geworden
3 jan 2012
Berichten
79
Sinds ik mijn laptop heb geformatteerd naar fabrieksinstellingen kan ik geen verbinding maken met mijn netwerk (krijg wel lijst met netwerken). Ik heb alles geprobeerd antivirus, malware, drivers, herstelpunt hoewel herstelpunt voor kort werkte en daarna niet meer kon verbinden met internet. Weet iemand nog een oplossing, want ik ben er echt klaar mee, Als ik mijn ethernet kabel aansluit dan werkt het internet wel

Broadcom 802.11n is mijn netwerkkaart

Bij voorbaat dank
 
Drivers van je netwerkkaart up to date?
Bij het terugzetten naar fabrieksinstellingen worden ook al de drivers op je pc terug naar fabrieksinstellingen gezet. Waardoor het kan dat je drivers niet meer "up to date" zijn, en dus zullen werken, wanneer je drivers up to date zijn zal je weer op het internet via wifi kunnen.

Robbe
 
Drivers van je netwerkkaart up to date?
Bij het terugzetten naar fabrieksinstellingen worden ook al de drivers op je pc terug naar fabrieksinstellingen gezet. Waardoor het kan dat je drivers niet meer "up to date" zijn, en dus zullen werken, wanneer je drivers up to date zijn zal je weer op het internet via wifi kunnen.

Robbe

Ik heb geprobeerd via windows 7 of ik kon bijwerken maar er stond dat mijn driver al up to date was, ook was er dat ik een korte tijd met slecht internet na de fabrieksinstellingen op het internet kon. Enige manier om driver te verwijderen en opnieuw te installeren?
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan