Error bij laden VST plugins

Status
Niet open voor verdere reacties.

Antonievb

Gebruiker
Lid geworden
9 jul 2012
Berichten
64
Goeiemiddag,

Sinds kort heb ik een probleem met het laden van een VST plugin in FL Studio. Een VST plugin is een soort van programmatje die je kunt laden in een muziek programma, zoals FL Studio.

Twee VST plugins kunnen nu ineens niet meer worden gestart, terwijl ik er nooit problemen mee heb gehad. Wanneer ik ze open in FL Studio staat er "Registry error, please ensure this product has been installed proberly.". Als ik dan op "Ok" klik komt er nieuwe melding van FL Studio: "Acces violation at address
Code:
. Read of address 00000000." Waar ik [code] heb neergezet staat een code, deze verschilt per plugin.

Wanneer ik de VST plugins niet open in FL Studio maar gewoon op mijn computer komt er alleen de eerst bovengenoemde melding, en als ik dan op 'Ok' klik opent er een leeg venster waar normaal de VST plugin in komt te staan. Nu staat er dan ook in de titel van het venster de naam van de plugin, met daarachter 'Not loaded'.

Ik had al wat gezocht op Google hoe ik dit kan oplossen, en toen stond er dat ik DirectX opnieuw moest installeren. DirectX kon alleen niet worden gevonden op mijn PC dus toen heb ik van Microsoft "DirectX-runtime-bestanden voor eindgebruikers" gedownload en geïnstalleerd. Helaas heeft dit alleen niet geholpen.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen want ik wil de VST plugins graag weer kunnen gebruiken.

Met vriendelijke groet,
Antonie
 
Laatst bewerkt:
Hoi Misschien je systeem terug zetten dmv systeemherstel naar een datum waar die vst's wel werkte??
en anders opnieuw installeren in dien je de software cd hebt hetzij van fl studio of de vst's
 
Bedankt voor je reactie.

Sinds wanneer de VST's niet meer werkte weet ik niet precies. Het verste punt waar ik mijn systeem naar kan herstellen is 23/03/2013. Op dat punt staat een Windows update, en daarvoor staan ook nog een paar punten met Windows updates. Of het zin heeft om daarna te herstellen weet ik niet, ik ben dan ook bang dat ik bepaalde belangrijke dingen kwijtraak..

Eén VST had ik al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd maar dit had helaas geen effect. Ik kan proberen om FL studio opnieuw te installeren, maar ik denk niet dat het daarmee te maken heeft..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan