• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

excel 2000 - 2003/2007

Status
Niet open voor verdere reacties.

josneos

Gebruiker
Lid geworden
24 sep 2009
Berichten
6
Hallo,

Ik heb een probleempje. ik moet namelijk voor school iets maken en dat gaat via een programmatje dat zich enkel kan openen op excel 2003 of 2007 en ik heb 2000. nu heb ik al meerdere keren geprobeerd 2003 te installeren maar krijg telkens op het eind een berichtje dat het niet is gelukt. wat kan ik hier nu wel tegen doen:confused:?

Met vriendelijke groet,

Jos
 
Jos,

Probeer het oorspronkelijke bestand eens op een andere manier op te slaan. Bij opslaan als zie je uiteenlopende opties. Misschien kun je dat nieuwe bestand wel opnenen.
 
ja, kijk. het is van een cd'tje. Het kiest zelf een plek waar het zichzelf opslaat, dat kon ik zelf niet kiezen, ik kan het alleen openen (nou ja dat kan dus juist niet).
 
Jos,

Ik dreig mezelf te herhalen, dus open het bestand vanaf de cd op een pc waarmee het wel lukt, sla op als op een stick oid en open vanaf dat medium in 2000.
 
Of download HIER het Microsoft Office Compatibility Pack for Word, Excel, and PowerPoint 2007 File Formats.
 
ja, die compabiliteitsprogramma's heb ik al heel vaak geïnstalleerd, maar dat maakt geen verschil. Ik krijg bericht als ik dat programma via excel wil openen: Microsoft Excel for Windows werkt niet meer.
 
Plaats anders dat bestand hier, dan iemand anders het omzetten.
 
Beste josneos ;)

Plaats anders het bestandje hier en wij zetten het om naar 97 - 2003 in Excel 2007.

Groetjes Danny. :thumb:
 
ja ik weet niet als dat werkt, want het is een programma'tje waarbij ik dingen moet invullen in excel en dan stuurt hij die antwoorden automatisch op naar school. dus ik kan dat beter niet op internet zetten, dan kan iedereen foute antwoorden invullen en dan ben ik de pineut.
 
En ik ben ook niet zeker dat gewoon converteren naar een andere versie wel zal werken. Bvb. als er VBA code achter zit (o.a. het doorsturen zeg je) die methoden en of eigenschappen gebruikt die nog niet beschikbaar waren in Excel 2000. Ofwel werkt het dan niet, ofwel verlies je bij het converteren een aantal mogelijkheden.

Heb je op school (in de bibliotheek of zo) toegang tot een versie 2003 of 2007? Versie 2002 zou ook nog moeten kunnen volgens mij.

Wigi

PS: ik vind het wel fijn dat je er je goed humeur niet bij verliest - ik heb er goed mee gelachen!

Het kiest zelf een plek waar het zichzelf opslaat, dat kon ik zelf niet kiezen, ik kan het alleen openen (nou ja dat kan dus juist niet).
 
Laatst bewerkt:
ja op school hebben we 2007, maar ik moet het eigenlijk VOOR morgen inleveren:rolleyes:
 
ik allemaal gegevens invullen en dan: Het spijt ons, maar deze site is tijdelijk niet beschikbaar.
 
ik allemaal gegevens invullen en dan: Het spijt ons, maar deze site is tijdelijk niet beschikbaar.

Straks nog eens proberen ? het was maar om U te helpen , anders even bij de buren aankloppen ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan