• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Excel bestand niet op Google Docs

Status
Niet open voor verdere reacties.

Terrarabo

Inventaris
Lid geworden
5 okt 2001
Berichten
25.325
Luitjes,

Ik heb hier een Excel bestand welke ik maar niet geupload krijg op Google Docs.
Waarschijnlijk is de omvang ( aantal rijen en dergelijke) te groot terwijl ik er eigenlijk maar twaalf gebruik. Kan ik iemand dit bestand mailen en dat je er even naar kijkt. Ik kan hem niet openbaar plaatsen. Het is een maandelijks kosten overzicht namelijk.

Ik hoor graag,

T
 
T, als je op ctrl-end drukt zou je in de laatst ingevulde cel van je gebruikte bereik moeten uitkomen (in jouw geval dan rij 12 en kolom ?). Is dit niet het geval selecteer dan alle rijen tem de laatste onder je laatst gebruikte rij, rechtsklikken en Verwijderen selecteren. Doe hetzelfde met je kolommen. Sla je bestand op en sluit af. De bestandsgrootte zou nu aanzienlijk moeten verminderd zijn.
 
Hoi,

Excuses voor mijn late reactie.
Ik kom er niet uit. Zou ik het bestand naar je mogen mailen en dat jij even kijkt?
Ik ben echt een noob in Excel.....:eek:
 
Uiteraard, maar geef er dan ook duidelijk bij aan welk bereik je uiteindelijk gebruikt, zodat er geen verkeerde cellen gewist worden.
 
Wil je mij een mail sturen dan zodat ik je adres heb. Je kan mij vinden bij de contacts van Helpmij en dan sectie moderators.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan