Boxman
Gebruiker
- Lid geworden
- 4 nov 2008
- Berichten
- 87
Ik gebruik nu in Word een standaard formulier waarin ik middels de optie 'verzendlijsten' een database(access) aan heb gekoppeld om de formulieren met gegevens uit de dbase kan uitprinten, hierbij selecteer ik één of meerdere adressen in de dbase en print deze vervolgens uit
daarnaast gebruik ik enkele tabellen in Excel waarin dezelfde gegevens weer terug komen
nu wil ik graag het volgende bereiken
1 Excel bestand waarin mijn gegevens zijn verzameld de basis vormt dan het adresbestand en daar worden een aantal tabellen uit gegenereerd
Mijn vraag is als volgt hoe kan ik vanuit een adresbestand in Excel de gegevens per 'regel' overbrengen op de juiste plekken in mijn Word formulier en het geheel éénmalig printen
daarnaast gebruik ik enkele tabellen in Excel waarin dezelfde gegevens weer terug komen
nu wil ik graag het volgende bereiken
1 Excel bestand waarin mijn gegevens zijn verzameld de basis vormt dan het adresbestand en daar worden een aantal tabellen uit gegenereerd
Mijn vraag is als volgt hoe kan ik vanuit een adresbestand in Excel de gegevens per 'regel' overbrengen op de juiste plekken in mijn Word formulier en het geheel éénmalig printen