• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Excel online - bestand online bewerken

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ricardov

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
30 dec 2010
Berichten
2
Goedenavond,

Voor mijn werk moet ik degelijks een bestellijst invullen die ler mail in excel vorm wordt toegestuurd en vervolgens moet ik hem invullen en doorsturen.

Dit ging goed tot ik een aantal maanden geleden een foutmelding kreeg nadat het formulier wat uitgebreider was geworden. Ik kon het formulier wel zien maar nadat ik op bewerken klikte kreeg ik een foutmelding dat het bestand niet bewerkt kon worden omdat bepaalde opjecten niet weergegeven konden worden. Ik moest het voortaan met een omweg doen: een kopie maken en deze doorsturen.

Dat ging allemaal goed en na een tijdje kwam excel online zelfs automatisch met een balk waar ik gelijk de naam van de kopie kon invullen. De foutmelding kwam niet meer tevoorschijn


Een aantal weken terug echter is de interface veranderd en sindsdien krijg ik weer dezelfde foutmelding. Ik kan alleen de knop waar ik kan kiezen om een kopie te maken nergens vinden. Volgens de help-functie zou deze zich onder "bestand" moeten bevinden, maar ook die kan ik nergens vinden!

Kan iemand mij alstublieft helpen? Ik heb een eigen zaak en het is van belang dat ik zsm weer mijn lijsten kan invullen. Bij voorbaat dank!

Ik heb trouwens geen excel of Office omdat ik de kosten daarvoor erg hoog vind. Het ging altijd prima met de gratis online versie dus die wil ik graag blijven gebruiken.

Met vriendelijke groet,
Ricardo Versluis
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan