excelknop in access werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

thedonnl

Gebruiker
Lid geworden
25 mrt 2004
Berichten
85
Hallo Forumleden,

Ik heb de volgende vraag:
Ik heb voor een collega in Access versie 2002 een database gemaakt waar ik oa een aparte werkbalk heb gezet bij de rapportages en formulieren. Op deze werkbalk zitten oa de knoppen Word, Excel en Notepad om rapporten ook in deze applicatie's te kunnen openen.
In de 2002 versie werken deze perfect echter mijn collega heeft de Office-2007 versie en daar werkt de Word en Notepad knop wel maar de Excelknop optie blijft "grijs"/geblokkeerd en kan dus niet gebruikt worden?
Het zijn rapportages met berekeningen dus juist deze optie is belangrijk voor hem.
Iemand enig idee hoe dit probleem op te lossen is,??
(ik heb bij Extra, verwijzingen de excel library al aan laten vinken in zijn versie maar mocht niet baten)

groetjes, Thedon
 
Hallo Thedon,

de optie om rapporten te exporteren naar Excel is vanaf Access 2007 niet meer beschikbaar.
Je zult in Access 2007 met Automation aan de slag moeten.

Groet,

Tardis
 
Automation?

hallo, bedankt voor jullie reply, ik werk zelf in 2002 versie, wat bedoel je precies met Automation? Mijn collega die werkt met 2007, zelf heb ik het niet?

groet, Thedon
 
ok

Dat klopt, mijn collega wilde snel een oplossing vandaar meerder forums benaderd, en heb de oplossingen gemaild naar hem.:confused:
Hij gaat er mee aan de slag, bedankt voor jullie bijdragen:thumb:

groetjes, Thedonnl
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan