exe-file

Status
Niet open voor verdere reacties.

sax

Gebruiker
Lid geworden
6 mrt 2001
Berichten
229
Kan ik In Outlook ook een exe-file versturen. Het lukt me niet, omdat Outlook zelf weigert te versturen.
Heeft mijn computer "een eigen willetje"....? of die ik iets verkeerd????
 
Hoi Sax. Inderdaad djangoleone heeft gelijk.
Aanvullend dan: EXE-bestanden per E-mail verzenden heeft niet zoveel zin, want de meeste beveiligingsprogramma's 'slopen' een dergelijke gevaarlijke bijlage van het E-mailbericht af. Terecht overigens... Je kunt de 'EXE' comprimeren met behulp van 'WinZip', want daarmee kan iedereen overweg. Toch? Als je dit reeds te moeilijk vindt, dan kun je ook per E-mail een hyperlink naar het betreffende EXE-bestand opsturen. Let wel, dat EXE-bestand staat dan op een webserver die via internet bereikbaar moet zijn. Als de doorgeseinde hyperlink wordt aangeklikt, dan wordt het EXE-bestand gedownload en gestart. Is ook reuze praktisch, want het scheelt je een vette bijlage! Groet manamana
 
Hoi,
truckje voor als je dat allemaal te lastig is.
Verander de extensie in .nfo verstuur het bestand en laat de ontvanger de extensie weer veranderen in .exe
 
klik met de rechter muis knop er op. klik kopieren naar gezipte map. die map krijg je hoogst waarschijnlijk wel weg.
 
De truukjes die hierboven staan werken niet altijd, sommige virusscanner kijken ook naar de structuur van de file. Ikzelf kies altijd ervoor om zoeits te uploaden naar www.wetransfer.com. Daarna stuur je een link naar de ontvanger die dan vervolgens jouw exe bestand kan downloaden.
 
Was ik vergeten erbij te vermelden (dat het niet altijd werkt). :D:D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan