Faxen vanuit Outlook

Status
Niet open voor verdere reacties.

Takkebos

Gebruiker
Lid geworden
16 feb 2001
Berichten
141
Ik heb begrepen dat er een mogelijkheid bestaat om vanuit/met behulp van MS Outlook faxen te versturen. Is er iemand die weet hoe dit moet, en of er software voor is?
En belangrijker nog: hoe is je ervaring er mee?

Ik heb zelf thuis geen mogelijkheid te faxen (ADSL) en ben benieuwd of dit kan!
 
Je kan Hier even kijken. Ervaring heb ik er niet mee. En dat het voor adsl gaat werken ? dat proberen worden.
 
ga naar postvak in, selecteer bericht, ga naar bestand (bovenin), selecteer afdrukken, selecteer fax en druk op toepassen. Als het goed is start nu de wizard faxen.

Je moet wel de optie faxen geinstalleerd hebben in XP (prof), Of deze optie ook in home versie zit weet ik niet.

Mike
 
Geplaatst door piepenbm
ga naar postvak in, selecteer bericht, ga naar bestand (bovenin), selecteer afdrukken, selecteer fax en druk op toepassen. Als het goed is start nu de wizard faxen.

Je moet wel de optie faxen geinstalleerd hebben in XP (prof), Of deze optie ook in home versie zit weet ik niet.

Mike

Is echter niet geschikt voor ADSL.
 
klopt, natuurlijk heb je hier nog een oud inbelmodem in je pc voor nodig. Wel idd belangrijk om even te weten.

Mike

:eek:
 
@ Takkebos,

Neem deze even door, misschien dat je daar iets mee kan aanvangen.
 
Hey VanZwam,

Ik heb effe gekeken op de door jou genoemde site. Dit is wel ongeveer wat ik zoek, maar volgens mij is dit alleen voor UK-bewoners. En het kost te veel als ik dat zou doen...

Heb je nog andere opties? Heb ook eens iets gehoord over WinFax, zegt jou dat iets?
 
Winfax van Symantech ken ik wel, maar dan moet je over een gewone modem beschikken.

Nu weet ik dat Tiscali ADSL een service geeft,XOIP genoemd. Maar ik vrees dat je dan een abo bij tiscali zal moet hebben.
 
En dat wil ik dus niet, bevalt me bij mijn huidige provider prima.
Ga wel testen met dat winfax, kan natuurlijk altijd even de kabeltjes omgooien (er zit een normaal modem-kaartje in mijn pc, die ik echter niet meer gebruik). In geval van nood (lees: faxen) is dit natuurlijk een optie.

Thx.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan