Filmpje downloaden van ziekenhuis.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.

RichardRichard

Gebruiker
Lid geworden
26 apr 2007
Berichten
15
Hallo,

Ziekenhuis.nl heeft zeer bruikbare animantie filmpjes die ik graag zou willen downloaden. Bijv:

http://sites.videostrip.com/ziekenh...sief_niet_stil_kunnen_zitten/Psychiatrie/adhd

Tientallen programmatjes geprobeerd maar niks werkt. Ik zoek dus een soort youtubegrabber, waar je dus de url in kan typen en dat hij dan download. Niet zo'n screen capturer, dat wordt altijd lelijk. Iemand een idee? Hoeft zelfs geen gratis software te zijn.

Alvast bedankt,

Richard
 
Met de inrichting ervan kan ik je niet helpen, maar met de Firefox plugin "Downloadhelper" werkt het hier.
Let wel op dat je het .flv bestand download, dus niet het .mp4 bestand dat ervóór als reclame wordt afgespeeld.

Directe link naar het ADHD filmpje (werkt hoogstwaarschijnlijk ook, dus dan heb jij geen hulpprogramma's nodig): link

Succes,

Tijs.
 
Via Downloadhelper in Firefox (evt. i.c.m. FlashGot (ook Firefox) en (evt.) FlashGet ('losse' downloadmanager)). Ik heb alle drie op mijn computer staan. Filmpje starten, eerst de reclame laten doorlopen, en dan kun je de link in Downloadhelper aangeven om te downloaden (zie ook mijn eerste posting dat niet het .mp4 bestand maar het .flv bestand moeten worden gedownload).

Begin met Downloadhelper. Krijg je daarmee de URL niet te zien, doe er dan Flashgot bij (koppel DownloadHelper met Flashgot) en als je dan de URL nóg niet te zien krijgt, installeer ook Flashget en koppel Flashgot met Flashget.

Tijs.
 
Laatst bewerkt:
Mooi dat het gelukt is.

Graag nog even klikken op "Zet status opgelost" in de donkerblauwe balk bijna bovenaan deze webpagina [die met "Zet status opgelost", "Onderwerp opties", "Zoek in onderwerp" en "Stem op deze vraag"].

Tijs.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan