• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

for next vba

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hahahahaha............

Er wordt een vraag gesteld en wij lossen een ander probleem op :D:D:D:D

Kunnen we dit nu zetten als opgelost
 
Ginger,

Ik heb jou oplossing ook getest, maar bij minder dan 10 namen vult hij de regel aan met ; 's , en dat is niet de bedoeling.

Toch bedankt voor het mee denken.

Jurgen
 
Beste HSV,

Jou link naar Angela had ik al gezien, maar de code van snb is voor mij te hoog gegrepen ik heb hem ook getest, maar kreeg fout meldingen net als Angela

Jurgen
 
Kunnen we dit nu zetten als opgelost
Lijkt me een goed plan voordat een moderator ingrijpt! :D

jli zei:
maar bij minder dan 10 namen vult hij de regel aan met ; 's , en dat is niet de bedoeling
Hmmmm... DAT leek me nou het minst grote probleem om die ff met de hand te moeten verwijderen...:rolleyes:
Maar goed, hierbij dan volledig zoals je 'm wenst.
Code:
Sub TienPerRegel()

    For i = 1 To Range("E24:E1500").SpecialCells(xlCellTypeConstants).Cells.Count Step 10
        x = x + 1
        Cells(x + 7, 7).Value = Replace(Trim(Join(WorksheetFunction.Transpose(Cells(23 + i, 5).Resize(10)), " ")), " ", "; ")
    Next i

End Sub
(is altijd goed voor het archief om complete en juiste oplossingen 'achter te laten')

Groet, Leo
 

Bijlagen

  • TEMP_TienNamenInString.zip
    25,8 KB · Weergaven: 7
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan