Hoi,
Ik ben bezig om een calculatie meer te automatiseren. Het wordt echter complex.
Ik heb een lijst van teams waarbij een team bestaat uit een manager een een aantal assistenten. Nu heeft de manager van het team een omzettarget die afhankelijk is van het aantal assistenten dat hij heeft. Probleem is echter dat het best een komen en gaan van personeel is. Het is een tijdrovende klus om voor iedere manager te bepalen hoeveel dagen hij per jaar de beschikking had over een assistent.
In de bijlage zie je een voorbeeld. In de geel gearceerde cellen zou een formule moeten komen die bepaald hoeveel dagen in 2022 de assistent tegelijk in dienst was met de manager.
Ik ben heel benieuwd of iemand dit lukt.
Groet,
Walter
Ik ben bezig om een calculatie meer te automatiseren. Het wordt echter complex.
Ik heb een lijst van teams waarbij een team bestaat uit een manager een een aantal assistenten. Nu heeft de manager van het team een omzettarget die afhankelijk is van het aantal assistenten dat hij heeft. Probleem is echter dat het best een komen en gaan van personeel is. Het is een tijdrovende klus om voor iedere manager te bepalen hoeveel dagen hij per jaar de beschikking had over een assistent.
In de bijlage zie je een voorbeeld. In de geel gearceerde cellen zou een formule moeten komen die bepaald hoeveel dagen in 2022 de assistent tegelijk in dienst was met de manager.
Ik ben heel benieuwd of iemand dit lukt.
Groet,
Walter