Formulier Beveiligen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Theunie1965

Gebruiker
Lid geworden
16 apr 2018
Berichten
197
Hallo
Ik heb een overdracht formulier gemaakt
Nu zou ik graag alles wat er al staat vast zetten beveiligen zodat er niks mee kan gebeuren
Alleen de invoer velden ingevuld kunnen worden is dat mogelijk


Gr Theunie
 

Bijlagen

  • overdrachtsverklaring.doc
    44 KB · Weergaven: 17
Dat kan; je kunt het formulier beveiligen met eventueel een wachtwoord. Als het beveiligd is, kun je alleen met de tekstvakken en keuzelijst en werken. Wil je ook vrije tekst op sommige plekken toestaan, dan moet je een extra sectie maken die je dan niet beveiligt.
 
Hopi ik heb echt geen idee hoe ik dat kan en moet doen heb van alles afgedaan maar gaat steeds weer mis
 
Ik zal je document even bekijken; zat net op de iPad:).
 
Je hebt helemaal geen invoervelden, je hebt alleen een tabel in je Word bestand.
Naargelang waar je mee bezig bent en/of wat je wilt bereiken wat mij nog niet volledig duidelijk is, je Word bestand opslaan als een sjabloon.(Word sjabloon) en het het slabloon gebruiken voor ieder nieuwe overdracht, die je nadien opslaat als een nieuw Word document.
of er een PDF invulformulier van maken met invulvelden, waar ik je wel bij kan helpen maar gezien je geen invulvelden hebt moet je wel een paar dagen geduld hebben ik heb maar een 2 tal uren per dag tijd om zoiets aan te passen.
 
Laten we bij het begin beginnen (heb net gekeken): je hebt nog geen tekstvakken en (eventuele) keuzelijsten toegevoegd. Dan valt er dus niks te beveiligen, doe dat dus eerst. Dan kijken we zo verder. Velden toevoegen doe je door vanuit de werkbalk <Ontwikkelaars> (heb je die niet: rechtsklikken op een leeg gedeelte van een werkbalk, dan <Het lint aanpassen>, dan een vinkje zetten bij het tabblad <Ontwikkelaars>) de knop <Oudere hulpprogramma's> aan te klikken, en dan het gewenste type (Tekstvak meestal) aan te klikken. Dat komt op de plek van de cursor te staan. Heb je dat gedaan, dan kun je gaan beveiligen.

Ik zal ondertussen een paar tekstvakken toevoegen in jouw document. De 'moderne' knoppen zijn niet beschikbaar, omdat je met een verouderd document type (.doc) werkt.
 
En hier dan het voorbeeldje.
 

Bijlagen

  • overdrachtsverklaring.doc
    52 KB · Weergaven: 28
Hoi bedankt

maar naar de eerste drie regels kan ik niks meer invullen dan sprint hij steeds weer naar naam


Gr
 
Hoi OctaFish als het makkelijker is om in een nieuwe versie te maken kan ook gr
 
Zoals ik al zei (en zoals je ook vroeg): het bewerken is beperkt tot de invulvelden. Het is een voorbeeldje; ik ga natuurlijk niet het hele document voor je maken :). Er zit geen wachtwoord op, dus als je de beveiliging uitzet kun je het document weer bewerken en nieuwe velden toevoegen.
 
Hoi ik kan alleen die eerste regel tot Nederland invullen daarna niks meer hoe kan ik dat doen dat ik de rest ook kan invullen

Gr
 
Vorige post niet gelezen? Je moet de beveiliging uitzetten. Daar zit een knop voor op de werkbalk <ontwikkelaars> en op één van de andere werkbalken. En ik heb geen wachtwoord op het document gezet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan