Formulier koppelen met rapport

Status
Niet open voor verdere reacties.

JohanvanR

Gebruiker
Lid geworden
16 jul 2008
Berichten
20
L.S.

Ik wil graag een rapport kunnen maken op basis van de gegevens uit mijn hoofdformulier, nu is dit al ten dele gelukt het probleem is dat hij alle rapporten toont en niet het unieke wat op dat moment zichtbaar is. Weet iemand hoe ik er voor kan zorgen dat ik als ik de knop indruk het unieke rapport te zien krijg. Bij voorbaat dank
 
Ik heb een soortgelijk probleem. Ook vandaag geplaatst op het forum. Hoop dat er wizzards rondsurfen hier die ons verder kunnen helpen :confused:
 
Dit kan door > formulier ontwerp modus >rechtermuisknop vierkantje linkerboven hoek > eigenschappen > tabblad gegevens > recordbron
Hier zie je naam van je tabel of query. Ik maak rapporten zelf altijd obv van query's, hoe filteren basis van tabel kan moet ik nog eens uitproberen.
Op basis van query:
klik op 3 puntjes (achter de recordbron) > klik bij criteria met de rechtermuisknop > opbouwen > forms > Geladen form (als je formulier tenminste openstaat anders alle formulieren kiezen en hoofdformulier opzoeken) > selecteer het veld waarop je gefilterd wil hebben.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan