Foto2avi 20

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bazar

Gebruiker
Lid geworden
5 mei 2003
Berichten
689
In een computerblad wordt foto2avi 20 als freeware benoemd. Op de site staat het programma inderdaad, maar je kunt het niet downloaden voordat je een bedrag doneert. Het betreft site trustfm.net/divx/softwarefoto2avi.html. Zie ik de vrije versie over het hoofd?
 
Ik moet je teleurstellen. Via beide sites lukt het MIJ niet.
 
Dan stel je mij niet teleur maar jezelf hier lukt het wel.
 
De volgende vraag is niet moeilijk. Een inkoppertje. Kun je me aangeven hoe jij het wel gedaan krijgt.
 
Hahaha..ik krijg nu deze melding en die had jij waarschijnlijk ook:

We are sorry, but all downloading slots for your country are busy.

Kijk straks of morgen weer even want net lukte het wel.
 
Doe ik. Maar mijn vraag blijft staan. Ik gniffel een beetje.
 
Net heb ik het geprobeerd voor je en begon de download gewoon te lopen maar heb hem geannuleerd daar ik geen interesse heb voor dit programma. Werkte dus gewoon bij mij!
Waarschijnlijk met wat geduld gaat het lukken maar makkelijk is inderdaad anders.
 
Als het goed is moet het nu wel lukken. Wel even de juiste code invoeren.
Ik vind het overigens wel vage sites waar het op staat :confused:
 
Daar ben ik weer. Code invoeren? Deze site wordt vermeld in een gerenommeerd computerblad. Wat jij denkt, dacht ik ook. Veel gedoe en "vreemde" links. Het programma lijkt mij echter leuk en makkelijk om vele jpg'tjes in een avi bestand met muziek te zetten, zodat de dvd recorder de tv kan aansturen.
 
Als je op die site die ik als tweede noemde die 60 seconden wacht dan kan je hem downloaden maar dan moet je eerst een anti spam code intypen...zie jij dat niet?
En inderdaad een hoop gedoe en vage sites.
 
Helaas; bij mij gebeurt niets. Als ik de code intik, kom ik uit op een soort "kaart" site en geen download.
 
Klopt,dat is een po up en daarachter(ander venster) zit hij!
Even beter kijken .....

En als het echt niet lukt dan zal ik hem voor je klaarzetten op yousendit.com
maar dan heb ik wel je e mail adres nodig!
Ik zal hem dan inpakken als rar bestand.
 
He, he. Het is gelukt. Tijdens het tonen van het "kaartspel" verscheen na enige tijd het download venster. Ze is binnen. Hopelijk voldoet het program aan mijn verwachtingspatroon. Bedankt voor het blijven motiveren.
 
Anders had je hem van mij gekregen.
Ik had het bestand wel voor je ingepakt en klaargezet op een server. Laat maar even weten of het wat is. Misschien is het voor mij ook wel leuk.
 
Hoi Raymond.

Het is inderdaad een zeer handzaam programma. Makkelijker en sneller dan bv movie maker. Het enige dat nmm ontbreekt is fade in en out. Maar de lengte van de sound is makkelijk te bepalen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan