foto's gebruiken in etiketten vorm.

Status
Niet open voor verdere reacties.

majorbas

Gebruiker
Lid geworden
7 aug 2007
Berichten
15
beste allemaal,

ik wil een etiketten vel printen met daarop per etiket een afbeelding en twee overige gegevens (artikelnummer en afmeting).

Het is geen probleem om het etiket vel aan te maken zolang ik hier maar "tekst" gegevens in gebruik,

Maar ik wil hier juist ook de foto van het artikel in hebben.

Is er iemand die me op weg kan helpen?

mvg, Bas
 
maak gewoon een word document en print het uit en knip het in de goede maat
 
Da's wel een heel basale oplossing; die zou ik zo zeker niet toepassen. De vraag is: waar haal je de afbeelding vandaan? Sla je die op bij je gegevens voor de etiketten? En moet de afbeelding dus bij elk etiket worden opgezocht? Of hebben we het over een logo, dat op elk etiket hetzelfde is? In het laatste geval kun je een Afbeelding toevoegen met de knop op de Gereedschapset, en daarin de afbeelding koppelen (niet insluiten).
 
De foto's zijn opgeslagen bij de gegevens voor de etiketten. Elk etiket heeft zijn eigen afbelding.
 
Je hebt in ieder geval een afbeeldingsobject nodig op je rapport. De afbeelding kun je dan met VBA koppelen via de gebeurtenis <Bij opmaken> van de detailsectie. Als je hier niet uit komt: op deze site van Microsoft staat uitgebreid beschreven wat je allemaal nodig hebt; de code kun je overnemen in je eigen project/
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan