Foto's in mail alleen (X) geblokkeerd

Status
Niet open voor verdere reacties.

freddie.dekkers

Gebruiker
Lid geworden
8 dec 2004
Berichten
62
Beste Helpmij,

Ik werk al zeerlang met Windows XP-Pro, MS Outlook 2003 en Avast free Virus versie 7.0.1466. Alles liep uitstekend, doch nu krijg ik alleen nog maar kruisjes op de plaats van de Foto's te zien en aan mijn configuratie is niets veranderd buiten de gewoonlijke updates van boven genoemde programma's. Hoe kan ik het oplossen, dat ik in mijn leesvenster alles weer kan bezien van mijn veilig bevonden Afzendermailadressen.

Freddie.
 
ZA079005001.gif
Alle geblokkeerde afbeeldingen in het bericht weergeven

  • Klik op de Infobalk boven het bericht en klik op Afbeeldingen downloaden.
ZA001096358.gif



  • Sla het bericht op als je de afbeeldingen wilt weergeven zodra je het bericht weer opent.
  • Als je de standaardinstelling wilt wijzigen en niet alle afbeeldingen in elk bericht wilt blokkeren, klik je op Instellingen voor automatisch downloaden wijzigen en schakel je het selectievakje Afbeeldingen of andere inhoud niet automatisch downloaden in HTML-e-mail uit.
 
Laatst bewerkt:
Hoj Dorado,

Dat is het hem juist die meldingsbalk voor download instellingen bevind zich niet boven de mails!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Het ging helemaal fout met aanpassen vorig bericht, ik wilde een voorbeeld plaatsen wat ik niet voor elkaar kreeg. nudan op deze wijze een poging. Helaas gaat ook niet krijg foutmelding. dan houd het op!!!
 
Over je probleem met de bijlage, het is simpeler om http://imageshack.us te gebruiken om uw foto te uploaden, vervolgens kunt u dan de directe link plaatsen in smallimg (of img) tags op het forum
[CPP][smallimg] URL [/smallimg][/CPP]

Oplossing 1

Ga in outlook 2003 het volgende menupad even langs:
Tools -> Options -> Security -> "Change automatic download settings".
haal het vinkje weg bij "Don't download pictures or other content automatically in HTML e-mail"

Oplossing 2
  • druk op windowstoets + R om het uitvoeren venster te voorschijn te halen.
  • typ daar regedit en druk op ok.
  • Navigeer vervolgens naar de volgende "key":
    Code:
    HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Office\9.0\Outlook\Security
  • en verwijder daar "OutlookSecureTempFolder".

Er zit wel een klein nadeel aan manier 2, die key maakt zichzelf opnieuw aan naar een tijdje.
Een snelle oplossing is om een regedit bestand te maken dat automatisch de key verwijderd.
U kunt hier lezen hoe dat moet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan