Fout code wat is er aan de hand

Status
Niet open voor verdere reacties.

dinoshop

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Berichten
1.100
krijg nu de fout code bij meerdere formulieren als ik deze wil starten
docmd.Gotorecord,,acNewrecord

waarom gebeurd dit.
 
Tja, zonder plaatjes of voorbeeld db is daar natuurlijk helemaal niks van te zeggen!
 
snap ik maar moet toch een richting hebben waarin ik moet gaan zoeken.
zijn het de verbinding tussen tbl of
heb een nieuwe import gedaan van debiteuren en nu heb ik deze meldingen.
 
Je gebruikt een heel simpel commando, en dat zou gewoon moeten werken. Er is geen richting aan te geven waarom het bij jou niet werkt. Voor één formulier zou dat misschien nog kunnen, maar als je het bij meerdere formulieren hebt, wordt het een gokspelletje. En daar heb ik geen tijd voor :).
 
nee dat snap ik wel, maar het is wel raar en misschien heeft iemand dit ook eens meegemaakt vandaar de vraag je weet nooit he .
 
Ik denk dat je heel lang op antwoorden gaat wachten, en nog veel langer op de minieme kans dat het het juiste antwoord is.
 
octa als ik hem in geheel zou sturen zou jij dan en blik willen gooien, en als je de oplossing hebt mij dit melden?
 
Je kunt heel makkelijk zelf controleren waarom het fout gaat: voer de query maar eens uit. Dan zul je zien dat je ook in de query niks kan toevoegen. En als de query het niet kan, werkt het formulier natuurlijk ook niet.
Dan is de vraag: waarom werkt de query niet? En dat is simpel: je gebruikt de verkeerde velden. Als je een formulier maakt voor facturen, moeten die velden in de query zitten, niet de velden van de tabel Bedrijven.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan