• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Fout tijdens het verzenden van de opdracht naar het programma.

Status
Niet open voor verdere reacties.

gersa

Gebruiker
Lid geworden
20 dec 2013
Berichten
13
Beste mensen,
Als ik een bestelbestand open door op het bestand te klikken, krijg ik de melding "Fout tijdens het verzenden van de opdracht naar het programma". Open ik eerst Excel en laad ik dan het bestand in, geen probleem.
Ik heb al verschillende opties, die ik op het net vond, geprobeerd. Fixit gaf geen resultaat. Een registersleutel werd genoemd om te wijzigen, maar die sleutel heb ik niet.
Het is een Excel-probleem, bij Word treedt het niet op. Kan het iets met OneDrive te maken hebben. Dat is volgens mij wel geïnstalleerd, maar ik gebruik het niet. Overigens, ik zie OneDrive ook bij Word, dat geen problemen geeft. Ra,RA.
Ik heb op mijn laptop Windows 8.1 en Office Professionel Plus 2013, Student Media.
Wie kan mij helpen? Of moet ik Office opnieuw installeren?

Gerard
 
Als je de installatieschijf van Office erin doet en de setup start zou je een mogelijkheid moeten krijgen de bestaande installatie te herstellen. Doe dat eens.
 
Bedankt Edmoor voor je antwoord. Maar het heeft niet geholpen. Ik heb alles verwijderd, daarna voor de zekerheid CCleaner gedraaid. Maar hij bewaart kennelijk toch instellingen. Als ik bijvoorbeeld Outlook open vindt hij mijn pst-bestand, dat niet op de originele plaats staat. Alle regels zijn er nog evenals mijn adresboek.

Ik heb mij niet geregistreerd voor Office. Dus kan hij geen verbinding maken met Skydrive, Cloud enz. Zou dat het zijn?
Maar ik heb daar geen zin in, want ik heb mijn eigen Cloud op mijn NAS.

Sorry, dat ik wat laat reageer, maar ik had het gisteren en vandaag druk met andere zaken, o.a. mijn broer helpen met zijn computer.;)
Gerard
 
Geen probleem :)
Office installeren is ook geen probleem dus als een herstel niet helpt zou ik Office volledig deinstalleren, het systeem herstarten en een nieuwe installatie doen. Misschien dat dat dan wel helpt.
 
Wat kan het leven simpel zijn. Crash, bedankt. Het werkt.
 
Mooi zo. :)

Kom het geregeld op mijn werk tegen, moest enkel even een duidelijke beschrijving zoeken.


PS
je kan de status van je topic op "Opgelost" zetten boven je eerste bericht in de smalle blauwe balk.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan