foutmelding 0x8000FFFF

Status
Niet open voor verdere reacties.

joe62

Gebruiker
Lid geworden
9 sep 2008
Berichten
35
Hallo,

beetje complex verhaal;

vista maakt iedere maand automatisch een backup. Sinds vandaag krijg/kreeg ik bij het backuppen en opstarten een foutmelding 0x800106ba. Bleek dat dit te maken heeft met windows defender wat op de pc zat bij aanschaf. Volgens microsoft wordt hier geen ondersteuning meer aan verleend. Uiteindelijk heb ik dit opstart proces gestopt en kon de map verwijderen. Na opstarten probleem opgelost, dacht ik. Durf eigenlijk niet aan het register te komen dus deze map laat ik maar staan .....

Vervolgens geprobeerd opnieuw een backup te maken maar nu krijg ik foutmelding
0x8000FFFF. Heb her en der rondgekeken maar nergens kan ik een oplossing voor dit probleem/foutmelding vinden. Heeft iemand een idee?

dank weer!

groet joe
 
Ja,

had ik al geprobeerd. Helaas geen suc6. Ik kan als deze handeling is uitgevoerd wel een herstelpunt maken maar vervolgens niet terug gaan. Krijg dan wederom een foutmelding.
 
Helaas voor jou,dit soort dingen is een bewijs voor 't debâcle van Vista,ik adviseer je om voor back-ups andere software te gebruiken zoals Acronis True Image o.i.d. dan bepaal je zelf wat je doet.Vista blinkt uit door dingen ondoorzichtig te maken,geen voortgangsvenster van defragmentatie b.v. geen kalenderoverzicht van systeemherstel,bij partitioneren bepaalt Vista hoe groot de C schijf wordt en meer van dat soort zaken,dat hoeft een gemiddelde gebruiker misschien niet te weten maar dat wil ik wel zelf bepalen en niet Microsoft.Dit is een van de redenen dat ik nog steeds WinXpPro gebruik.
Dit helpt je natuurlijk niet bij je probleem,maar je kunt Ccleaner 's gebruiken om je registerprobleem proberen op te lossen.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan