Foutmelding opstarten pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jdorpgamer

Gebruiker
Lid geworden
25 nov 2007
Berichten
17
Ik heb een vraag over een foutmelding die ik telkens krijg als ik mijn computer opstart.
Na het opstarten van mijn pc en mijn bureaublad verschijnt komt er sinds kort (begin april) telkens een foutmelding terug met de volgende inhoud:

Kan de toepassing niet juist initialiseren (0xc0000135). Klik op OK om de toepassing te beëindigen.

Ik weet absoluut niet wat deze fout betekend en ik hoop dat iemand hier meer vanaf weet. Bovendien speel ik sinds kort The Godfather 2 en het spel loopt na een tijdje vast waarna ik een blauw scherm krijg waarin een fysieke geheugendump wordt vermeld. Ik weet niet of deze twee zaken met elkaar in verband staan dus vandaar mijn vraag.

Alvast bedankt voor de reacties.

Groet Jeroen:)
 
.Net Framework niet geinstalleerd?

idee?
Alle software van RTVSoftware maken gebruik van het .NET Framework 2.0. Deze framework moet van tevoren zijn geinstalleerd alvorens een applicatie wordt opgestart.

Wanneer .NET Framework niet van tevoren is geinstalleerd, kan bij het starten van de applicatie de volgende foutmelding verschijnen:

"The dynamic link library mscoree.dll could not be found.." (Windows 2000)
of
"Kan de toepassing niet juist initialiseren (0xc00000135)."

Hoe .NET Framework 2.0 installeren

Het .NET Framework 2.0 is gratis verkrijgbaar bij Microsoft:
- Via het Windows Update (via Start menu) van uw Windows;
- Te downloaden bij Microsoft: link
 
Okee, dat zal ik zo snel mogelijk doen.:)
Bedankt voor je snelle reactie.
Heeft die fysieke geheugendump daar ook mee te maken of staat dat los van .NET Framework 2.0?
 
.net frame work

is waarschijnlijk de resultante van de foutboodschap
kijk eerst evenb ij software of net frame work is geinstalleerd
 
Hij staat er inderdaad niet tussen.
Had vorige maand een groot opstartprobleem met het BIOS waardoor ik Windows XP opnieuw moest installeren. Was gelukkig mijn bestanden niet kwijt, maar Windows had ze allemaal verplaatst naar andere schijfstations (indeling was helemaal veranderd:eek:).
Dus ik moest veel software opnieuw installeren.
Zal inderdaad .NET Framework zo veel mogelijk updaten.
Bedankt voor je antwoord en hierbij kan de vraag als opgelosten worden beschouwd.:)
Met vriendelijke groeten,

Jeroen:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan