Foutmeldingen

Status
Niet open voor verdere reacties.

hanebulletje

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
13 aug 2007
Berichten
1
Ik krijg steeds een foutmelding als ik de computer opstart.
Nadat ik mijn bureaublad zie, hoor ik mijn computer niet meer doen, en na een tiental seconden begint hij weer te ratelen om MSN optestarten. Ik vindt dat het veel sneller moet, zoals voorheen.
Daarna krijg ik een foutmelding, deze:
ATI External EVENT Utility EXE Module.
Dat daar een fout is opgetreden, gegevens verzenden ja of nee. Nee.
Als ik dan de gegevens bekijk staat er:
c:\DOCUME~1\Gerrit\Locals~1\Temp\wer93a7.dir00\ati2evxx.exe.mdmp
c:\DOCUME~1\Gerrit\Locals~1\Temp\wer93a7.dir00\appcompat.txt
Wat is het probleem en wat moet ik hier aan doen?
Ook gooit hij mij steeds van internet af.
 
Je kan proberen met systeemherstel.

Als dat niet werkt kan je proberen om dat programma te herinstalleren.
Als je wilt dat msn sneller opstart moet je even kijken welke programma's er allemaal overbodig worden gestart bij het opstarten van windows, vink deze uit in msconfig, maar doe dit best in veilige modus.
Dus ga naar veilige modus, kies voor jou gebruikersnaam, dan start, uitvoeren, msconfig en dan even kijken welke processen achterwege mogen worden gelaten. Best is dat je deze met taakbeheer even beëindigt voor je ze uitvinkt, anders geef je hen de kans om zichzelf terug aan te vinken.
 
maar doe dit best in veilige modus.

Best is dat je deze met taakbeheer even beëindigt voor je ze uitvinkt, anders geef je hen de kans om zichzelf terug aan te vinken.

Opstarten in veilige modus is niet nodig. Programma's afsluiten voor je ze uitvinkt voor startup is niet nodig. Lopende programma's afsluiten IN veilige modus is gewoonweg dodelijk (aangezien enkel systeemprocessen dan geladen zijn).

In de veronderstelling dat je XP hebt, ga even naar Start >> Instellingen >> Configuratiescherm.
instell_config.gif

Ga naar het onderdeel Systeem en ga naar het onderdeel Hardware. Druk daar op Apparaatbeheer.
apparaatbeheerknop.gif

Klap het onderdeel Beeldschermadapters en Besturing voor geluid, video en spelletjes eens uit. Zie je ergens vraagtekens of uitroeptekens?

AB_beeldscherm_besturing_out.gif
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan