Game/Bewerk PC 1000/1200 budget

Status
Niet open voor verdere reacties.

byevo

Gebruiker
Lid geworden
1 mei 2012
Berichten
40
Hoi Helpmij leden,

Ik wil binnenkort een game/bewerk pc gaan aanschaffen. Mijn budget is zo rond de 1100 euro .
Ik wil mijn pc gaan gebruiken om te gamen maar eerlijk gezegt denk ik dat ik hem meer ga gebruiken voor Graphics designen( Cinema 4d Voor het geval dat jullie het niet kennen, het is een nogal zwaar programma) en daarnaast wil ik ook nog is video's gaan bewerken

Ik ga 2 schermen nemen maar dat is op dit moment nog niet zo belangrijk dat komt pas na de pc op zich.

Ik hoop dat dit genoeg informatie is.

Alvast bedankt,

Tom
 
Laatst bewerkt:
oke sorry dat ik dit niet had gezien ik ben nogal nieuw hier .

Budget - 1100 euro
Doel - Gamen / Beeldbewerking / Videobewerken /
Omgeving - het maakt me niet zo heel veel uit. Al zou ik het wel leuk vinden als er een "kijkgat" in zit. Ik wil wel graag een krachtige pc maar ik denk dat dat wel kan met dit budget?
Assemblage - Ik bouw hem zelf

Besturingssysteem - Besturingssysteem hoef ik niet die heb ik zelf al.
Opties / randapparatuur - Ik heb nog 12 gb ram in deze pc zitten daar wil ik graag 16 van maken ik heb op dit moment: klik. Ik wil Gamen / Beeldbewerking / Videobewerken dit goed kunnen doen hierbij vind ik de laatste 2 net wat belangrijker
Wel wil ik 2 schermen en ik heb me laten vertellen dat dit van invloed is op de graphics kaart die je moet nemen(ik hoef overigens geen advies over de schermen want die zoek ik later pas uit )


Ik hoop dat dit nu wel genoeg is sorry for het ongemak
 
Hoi,

Neem even aan dat je het huidige geheugen gaat gebruiken dan zou volgens mij dit een aardig pc-tje zijn die voldoet aan jouw eisen.
 
Maar is het niet zo dat alleen de K types kunnen worden overgeklocked? want ik dacht dat dit wel handig zou zijn bij het renderen etc?

Bedankt voor de snelle reactie !
Tom
 
Hoi,

Je hebt helemaal gelijk dacht eigenlijk dat ik ook de K had genomen maar had mijn ogen schijnbaar niet helemaal open:eek: hier de aangepaste
 
Kan iedereen gebeuren :)

Ik ben benieuwd wat de rest van deze keuzen vind :) Mij ziet het er op het oog goed uit al ben ik niet al te bekend met de computer bouw(de computer bouw ik dan ook samen met een vriend i.v.m. met school project :) dus dat is dubbel handig en een mooie pc en een lekker cijfertje)
Tom
 
Ik zou het zelf niet doen zoals modag het doet ;) maar zo: http://azerty.nl/winkelmandje/winke...449649]=1&product[458157]=1&product[496940]=1

Want die videokaart is een stuk beter! Je zou als je echt die duurdere kast wil en voeding en moederbord de 660Ti kunnen nemen, deze komt in de benchmarks net zo snel(en ook nog sneller) naar voren in verhouding tot de 7950! En een goedgekoelde variant daarvan kost al zo'n 280 euro, waardoor je weer aan andere dingen meer kan besteden, de 660Ti komt ook in games e.d. vrij dicht in de buurt van de 670! Verder veel suc6 met bouwen alvast!

Ps: ik heb een andere koeler, die ook heel goed uit tests kwam, maar die is een stukje goedkoper!
 
Laatst bewerkt:
Hallo Ihjlu,

Bedankt voor de toevoeging! Ben benieuwd wat hier weer van wordt gezegt : )

Maar in ieder geval is "Vrij dicht" merkbaar of niet?

Tom
 
Beste Ihjlu,

Ik zou kiezen voor dit systeem.

De GA-Z77X-D3H heeft net wat meer SuperSpeed USB poorten en daar vindt ik de overclock mogelijkheden net wat makkelijker. Als hij ooit 2 videokaarten in zijn PC wil.. en hij zou voor de GTX 660Ti of GTX 670 gaan dan heb je niets aan dat moederbord van jou omdat die geen SLI ondersteund! De Samsung 830 Serie 128 GB SSD is net ietsje betrouwbaarder dan de Crucial M4 vind ik.

Voor de rest lijkt mij dit een top systeem!

http://azerty.nl/winkelmandje/winke...469644]=1&product[476182]=1&product[404841]=1
 
Laatst bewerkt:
Nee Gamepc.nl is weer z'n site die voor een ''GamePC'' 1299 euro vraagt en als ik die nu samenstel op Azerty kom ik uit op 829.... dus dat moet je nooit doen!

Ik raad hem gewoon aan om zoals hierboven (mijn link) die onderdelen te gebruiken en in elkaar te zetten! Is het beste wat je kan kopen voor 1100-1200 euries!
 
Aangezien jij een "kijkgat" wil hebben, raad ik je deze configuratie aan.
De corsair 650d case heeft een van de mooiste plexiglas ramen van alle cases.
Als je wil kan je er ook nog 1 of 2 bitfenix led strips in zetten, waardoor je de componenten heel mooi kan verlichten (kijk maar naar mijn profile pic).
 
Ik denk dat hij liever een betere pc wil Dan 50 Euro meer uitbesteden aan een behuizing...
 
Tsja zijn keuze toch? hij kan altijd een andere behuizing kiezen als hij wil. Ik draag gewoon wat opties aan.
 
Die is zeker gaaf stratoer! wat jij zij over die led's was ik inderdaad ook van plan om te doen maar kan het niet wat goedkoper :O? of heb je dan slechte kwaliteit?
Tom
PS: ik had bijv dit gezien
 
Is inderdaad ook een leuke, case, maar ik heb toen voor de 650D gekozen omdat het raam mooi vierkant is, de case heel zakelijk er uit ziet, en je geen schroefgaten van het sidewindow ziet.
Ik stelde nogal veel eisen aan mijn case en daar betaal je natuurlijk ook voor.
Dit is een vergelijkbare case van corsair, en ietsjes goedkoper. Als je echt veel minder uit wil geven, moet je idd voor zoiets gaan wat je zelf gevonden had.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan