Game/Multimedia pc voor -+ € 500

Status
Niet open voor verdere reacties.

shiwa

Gebruiker
Lid geworden
3 feb 2007
Berichten
52
Laatst bewerkt:
@lazovicpsv

je link werkt niet


@shiwa

welke games speel je of wil je gaan spelen?
 
bwa niet echt zware spellen mss codmw2 enz en wat rpg's
ik zou hem ook nog gebruiken voor illustrator photoshop indesign enz en mss after effects ?

ik heb nu een p4 3.2 gh, 1gb ddr, hij is 5j oud behalve mijn videokaart
en langzaam aan beginnen mijn hd's dood te gaan denk ik :p
 
Marsmannetje heeft een zeer geschikte pc voor u samengesteld ik zou zeker voor de onderste proberen te gaan als ik u was. Dat is een van de nieuwste processors met socket 1156 hier heeft amd momenteel niets tegen in te brengen.

Groetjes,

Meer40
 
ok bedank voor jullie reacties
maar is die cpu echt zo veel beter want ik zou toch graag een nieuwe video kaart hebben
en mijn max budget is 560 euro
cryis en gta4 zouden ook wel leuk zijn om te spelen maar dit systeem kan dat waarschijnlijk niet aan ?
 
Laatst bewerkt:
Dan zou ik hier voor gaan als ik u was: http://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product[213072]=1&product[213069]=1&product[7517]=1&product[5545]=1&product[58761]=1&product[79085]=1&product[234730]=1&product[226356]=1

U levert dan wel 2gb intern geheugen in, maar dit is totaal geen probleem. Want je haalt niet zomaar een gebruik van 2gb. Er zit nu wel een videokaart bij.

Groetjes,

Meer40
 
uehm sorry maar u link werkt niet :p
maar hoelang zou die i5 games goed kunnen draaien
als deze lang meegaat kan ik later wel een videokaart kopen
 
Ik denk dat de i5 best een poos mee kan gaan. Dat is dus een groot voordeel. Het nadeel is inderdaad dat je videokaart ook wel een beetje verouderd is.
Ik weet niet op welke termijn je weer geld hebt voor een nieuwe kaart?

Natuurlijk kan je voor 500-550 euro best een redelijke pc kopen, maar ja: op de lange termijn heeft het toch zijn nadelen, omdat de processor sneller te traag zal zijn, zodat een videokaartupgrade in de toekomst niet echt mogelijk/zinvol zal zijn. Anderzijds heb je dan wel nu gelijk een betere gamepc. Die keuze kan ik niet echt voor jou maken, die moet je zelf maken.
Ik noemde de i5 eigenlijk omdat je zelf al de optie open liet om de hd3850 nog even te houden. Is het trouwens wel een pci express HD3850?
 
uehm ben ook nog aan het twijfelen
ja hij is pci-e
denkt u dat met dit systeem bv assassins creed 2 kan spelen in redelijke settings ?
ik kan ook montage eruit laten is weer 60euro minder
maar ik heb nog nooit een cpu gemonteerd de rest heb ik wel al gedaan

is het wel veillig om een pc te laten komen via de post?
 
Laatst bewerkt:
Hoe je een processor moet plaatsen op het moederbord staat altijd in de gebruiksaanwijzing van je moederbord eveneens hoe dat je de rammen en videokaart moet plaatsen dit zou geen probleem moeten zijn lijkt mij en anders kunt u het vragen. Tnt gaat zorgvuldig met de pakjes om dit is geen probleem de hardware zit ook altijd goed in gepakt. Met dit systeem kunt u alle spellen die voor pc zijn momenteel goed spelen. Over 2 jaar zal het natuurlijk minder zijn de ontwikkelingen van pc's gaan snel, maar dan verwacht ik dat u nog aardig een game kan spelen alleen niet high end.

Groetjes,

Meer40
 
ok ik zal dan voor die i5 gaan en later een directx 11 kaart kopen ze worden toch goedkoper na een tijdje
ik zou er misschien nog een dvd speler/brander is steken voor rond de 25euro iemand een idee welke ?

bedankt allemaal:thumb:
 
Laatst bewerkt:
Laatst bewerkt:
iemand nog opmerkinging
want ik wil namelijk vandaag bestellen
 
De voeding is te licht. Je zou die OCZ StealthXStream van 500watt kunnen kiezen. Voor de rest weinig op aan te merken
 
nja ben toch weer gaan twijfelen :p
welk zouden jullie nemen
AMD:
http://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product[7505]=1&product[58761]=1&product[213070]=1&product[232977]=1&product[210544]=1&product[250162]=1&product[237741]=1&product[79085]=1
Intel:
http://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product[7505]=1&product[237741]=1&product[58761]=1&product[213070]=1&product[232977]=1&product[234725]=1&product[226356]=1&product[88545]=1
De AMD is toch heel wat goedkoper
ik heb gelezen dat er als gamed weining verschil is tussen de 2 maar wanneer je dingen doet als photoshop er toch een verschil is
Is dit een groot verschil ?
en is de voeding wel zwaar genoeg
is de HD4890 nu beter dan de HD5850 of niet ?
 
Laatst bewerkt:
500Watt is genoeg, meer is beter zolang he tmaar een A-merk voeding is.

De 5850 is veeeel beter.

Ik ben Intel fan, maar wil je alleen gamen dan is amd genoeg.
Ben je vaak aan het decoderen, videobewerken enz. dan zul je de hogere snelheid van de i5 wel merken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan