Game netwerken time out

Status
Niet open voor verdere reacties.

berieee

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
1 nov 2013
Berichten
1
Hallo allemaal,

Heb het inmiddels al zo vaak zelf geprobeerd dat ik er zelf een beetje moedeloos van wordt. Vandaar dat ik het hier maar eens probeer, over het algemeen met toch wat meer kennis dan ik.

Algemene info eerst maar even:
* UPC via kabel (120 mb/s)
* Technicolor TC7200
* Zowel geprobeerd met als zonder firewall
* Windows 7

Probleem is als volgt:
Heb sinds een maandje ongeveer een nieuw abonnement met UPC. Zat eerst bij KPN en toen heb ik hier nooit problemen mee gehad. Als ik wil aanmelden op Steam of PSN (gamenetwerken) krijg ik een melding dat hij geen verbinding kan maken met de server. Logischerwijs dus gekeken naar de poorten en deze opengezet. Hielp alleen niet. Om steam er even uit te pakken, heb daarvoor de poorten ingevoerd en toen een check gedaan of alle poorten goed open stonden. Kreeg een melding dat alle UDP poorten goed waren, alleen dat de check een time-out kreeg bij het testen van de TCP poorten. Denk dat dit ook geld voor steam en daarom dus geen verbinding kan maken. Heb al geprobeerd met zowel firewall aan als uit om het op te starten, en het werkte beide niet. Iemand nog een idee waardoor ik dit kan oplossen? Bvd en als er meer info nodig is hoor ik het wel
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan