Game pc €800,-

Status
Niet open voor verdere reacties.

HDGamer

Gebruiker
Lid geworden
7 mei 2012
Berichten
169
Hallo Luitjes,

Mijn vriend wil heel graag een nieuwe GAME PC! Nu heeft hij een soort van Baggersysteem met een slappe dualcore processor + GT210 0.o

Budget - Zijn budget is rond de €800,-
Doel - Gamen (Denk dan aan Diablo III, Battlefield 3, Medal of Honor Warfighter.. dat soort games)
Omgeving - Het liefst een stille pc met een goede airflow.
Assemblage - Zelf in elkaar zetten is natuurlijk ook het leukst en daar kan ik hem uitstekend bij helpen!

Besturingssysteem -
Zijn oom heeft een Technet Subscriptie, dus Windows 8 hebben ze al!
Opties / randapparatuur - Niet nodig. Het gaat vooral om de pc! Liever een krachtige pc dan een beter muis etc. (Hij heeft al een 24" Samsung Monitor)

:thumb:
 
Hij staat al op mijne oude pc nu ? En er is waarschijnlijk ook niet veel aan te doen! Bedankt Modag!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
mag wellicht niet van ms maar het is aan hun om een rechtszaak te starten
en dat doen ze toch niet want ze hebben liever dat er veel mensen gewoon windows gebruiken
zo houden ze namelijk een monopoly

hij moet het dus zelf weten!
 
firestorm is dit een goeie pc aangezien jij altijd goeie kritiek heb en er veel over weet ( de game pc )
 
hij is goed alhoewel het qua overklokken wat moeilijk word met die processor koeler dan raad ik toch liever een scythe mugen 3 aan

maar als er niet word overgeclocked dan kun je ook net zo goed een H77 moederbordje met een i5 3550 en een iets krachtigere videokaart nemen?
 
Is dit wat?
AMD Game PC

€ 812.00
DVD Brander Optical Disc Drive
Windows 7 Home Premium 64Bit + Gratis Windows 8 Pro
Ja tune en overclock mijn pc
600 Watt Cooler Master voeding
Cooler Master K-350 Advanced 3.0 Rood
Corsair Vengeance 8GB DDR3-1600 Dual-Kit
7.1 Geluidskaart
AMD Radeon 7770 1GB
AMD Zambezi FX-4100 QuadCore
Asus M5A78L-M/USB3
Fluisterstille PC
51-in-1 Cardreader
TP-Link 300MB Wifi kaart
500 GB SataIII Hardeschijf
2 jaar carry-in (gratis service)
(gamepc.nl)
 
nee dat is niks vergeleken met de pc die modag had aangeraden.
de HD7770 is een instap game kaart terwijl de HD7870 een mid tot high end game kaart is
verder is de i5 3570k veel krachtiger dan zon FX-4100 processor (zelfs met overklock van de FX-4100 kan hij de core i5 nog niet eens bij benen)

ik denk dat ik beter kan met al die eisen die je stelt
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan