Game pc 3000 euro

Status
Niet open voor verdere reacties.
- F3 1TB niet nemen
- waterkoeling, waarom?
- Dure PCI-e SSD
- Coolermaster voeding (ja, het zijn goede voedingen, maar voor een tientje meer heb je een AX850, en daar heb ik meer vertrouwen in, lees de reviews op de betere sites er maar op na kan continue een piekvermogen van over de 1000W leveren, waar de Coolermaster voeding het waarschijnlijk bij 800Watt voor gezien houd)
- En tja, ik heb het gezegd, maar SLI heeft mij een jaartje terug meer problemen dan voordeel gegeven qua prestatie's

- en nogmaals, dit is een prima systeem, maar bespaar je nou even € 1500,- en geef dat wat je overhoud over een jaar of 2 uit aan een upgrade, dan heb je veel langer plezier van je centjes. Daarbij begrijp ik ook niet wat je met 3 schermen moet...
 
Laatst bewerkt:
- Dure PCI-e SSD
ja en? het past in zijn budget....
en kwa snelheid kan een losse ssd niet tippe ook niet jou Crucial m4 die maar een schrijf snelheid van 95mbps heeft...
- F3 1TB niet nemen
omdat de f3 een gold medal heeft gekregen bij hardware info voor beste prestatie/kwaliteit dus wat is er mis met het aanschaffen van een goed product
- waterkoeling, waarom?
dan kan hij in de toekomst ook nog overklocken en dit setje is wat dat betreft zeer goed
- Coolermaster voeding (ja, het zijn goede voedingen, maar voor een tientje meer heb je een AX850, en daar heb ik meer vertrouwen in, lees de reviews op de betere sites er maar op na kan continue een piekvermogen van over de 1000W leveren, waar de Coolermaster voeding het waarschijnlijk bij 800Watt voor gezien houd)
leuk verhaal allemaal maar 2 GTX570 hebben genoeg aan een 750watts voeding en dat is 100% gebruik (wat btw bijna niet voorkomt)
dus dit is ruim voldoende verder heb ik juist deze gekozen van wegen het lage geluids productie
- En tja, ik heb het gezegd, maar SLI heeft mij een jaartje terug meer problemen dan voordeel gegeven qua prestatie's
onzin ik draai hier met sli alles werkt prima
gewoon je drivers up to date houden

- en nogmaals, dit is een prima systeem, maar bespaar je nou even € 1500,- en geef dat wat je overhoud over een jaar of 2 uit aan een upgrade, dan heb je veel langer plezier van je centjes. Daarbij begrijp ik ook niet wat je met 3 schermen moet...
zie het filmpje
[video=youtube;Cih6EaDvBZg]http://www.youtube.com/watch?v=Cih6EaDvBZg[/video]
veel argumenten om niks als je het mij vraagt...
 
Laatst bewerkt:
Hardware.info kan wel zeggen dat het qua snelheid een zeer goede schijf is voor zijn geld, maar ze testen die schijf daar hooguit 2 a 3 dagen. De schijven, of sommige batches van die schijven, zijn gewoon onbetrouwbaar.

Over de Crucial, het is momenteel gewoon de beste keus op SSD markt, zo'n PCI-e ding is leuk, en een stukje sneller, maar je betaalt € 170,- voor 50GB!

Verder: Crucial M4: koning onder de de SSD's @ Tweakers.net

Dat hij er het budget voor heeft betekent niet dat je dat direct maar moet uitgeven. Voor minder geld heb je ook een systeem waar je jaren mee vooruit kunt. In mijn ogen is dit pure geldverspilling
 
Laatst bewerkt:
dat verhaal over dat de F3 een serie slechte batch HDD's hadden is allang achterhaald ze werken gewoon goed
heb hier ook een samsung spinpoint F3

de OCZ revodrive is 2x zo snel als jou crucial m4 ssd
klikerdeklik

hij heeft het geld er voor en zijn pc zal er een hele dikke boost mee krijgen
en als hij al dingen wil opslaan moet hij dit op de HDD doen
nogmaals veel argumenten om niks
 
Laatst bewerkt:
De Revodrive heeft een betere reputatie dan de Vertex en Agility toch :?
 
Prima, je koopt maar wat je wilt, ik heb m'n best voor je gedaan. Je had die 3000 knaken net zo goed door de plee kunnen trekken
 
dat jij het niet eens bent dat deze producten gewoon goed zijn is jou probleem
benchmarks en tests laten een totaal ander beeld zien dan dat jij hier zit te vertellen
 
De spinpoint f3 is niet de allerprettigste schijf die ik ooit heb gehad, nogal een slechte start gehad, langzaam, erg langzaam...
Hoe dan ook, nu draait deze schijf echt heel erg snel. Of dat nu komt door het bijzetten van 8 gb ram, het vervangen van een faalend videokaart, of toch wat anders, ik weet het niet. ik blijf toch mijn nasmaak over deze schijf houden, maar op dit moment is deze zeker niet verkeerd.
 
Als jullie het goed vinden maak ik er een Western Digital Black 1TB SATA3 64mb van :)

Hier heb ik meer ervaring mee en ik vind die waanzinnig goed :)

Dus dan ga ik hem vandaag bestellen en dan hopelijk vrijdag in huis. Of iets later :)
 
Ik zeg nergens dat het een slecht systeem is firestorm. Ik zeg alleen dat je ook een dikke game bak voor een 1000 a 1500 euro minder kunt krijgen. Daarbij is de F3 1TB nog altijd niet betrouwbaar. Een test of benchmark kan dat niet laten zien. Ik ontvang het besluit van GamerXD dan ook met een boel gejuich :)
 
Kijk ik heb 10.000 euro gewonnen, En ik heb altijd met een flut systeem lopen gamen en dat soort dingen :) dus ik vind het tijd dat ik echt iets geweldigs in huis haal. Ik weet dat ik er ook 1 voor 1500-1750 euro kan krijgen.
 
Ik zeg nergens dat het een slecht systeem is firestorm. Ik zeg alleen dat je ook een dikke game bak voor een 1000 a 1500 euro minder kunt krijgen. Daarbij is de F3 1TB nog altijd niet betrouwbaar. Een test of benchmark kan dat niet laten zien. Ik ontvang het besluit van GamerXD dan ook met een boel gejuich :)

onbetrouwbaar is de schijf zeker niet, ik heb niets geen fouten of beschadigde sectoren, en dat is enorm betrouwbaar vergeleken met mijn vorige schijf die van Maxtor kwam, maar daar noem ik me dan ook een merk :p
 
Gefeliciteerd met die 10.000 euro dan :D Das een boel geld. Ik had er een mooie auto van gekocht eerlijk gezegd :p

@ roy, ik had ook geen fouten of beschadigde sectoren of wat dan ook, maar ik miste na 2 jaar gebruik gewoon ineens delen van een liedje, of een film die gedeeltelijk niet meer afspeelde enzo, Windows kwam telkens met foutmeldingen over de schijf, dus heb 'm vervangen met een EcoGreen F4 2TB. Erg vervelend, hoelang heb je jou Spinpoint F3 1TB al? De mijne heb ik gekocht bij m'n stagebedrijf, januari 2009. Vreemde was trouwens ook dat de fouten begonnen vanaf het moment dat de schijf voor meer dan 800GB vol zat
 
Laatst bewerkt:
rond begin 2009 ( maart of april ), staan sindsdien al dezelfde downloads en steam games op, nergens geen last van, toen der tijd duurde het opstarten van de pc erg lang op de schijf, en schrijf prestaties vielen mij vies tegen, maar nu is daar niets meer van waar, 4 gb uitpakken met winrar gaat enorm snel. heb nu bovendien windows op een ssd staan (al een jaar), dus dat is gewoon snel, maar de prestaties van games op de schijf ging het laatste half jaar flink omhoog(kortere laadtijden) :)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan