Game pc 750±800

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tepelman

Gebruiker
Lid geworden
16 jan 2012
Berichten
14
goededag,

Mijn oude computer is helaas overleden dus moet ik een nieuwe aanschaffen,
wat ik met mij pc doe = Gamen
wat wil ik erop spelen = Bf , Cod , D3 , Lol allemaal van dat soort spellen graag op ultra,
Ik bouw hem zelf
ik heb hier windows 7 64 bit liggen
Randapparatuur niet nodig. ik gebruik 2 Led schermen met HDMI aansluitingen.
Een klein beetje over de prijs heen maakt niet uit.
Ik wil er de komende tijd nog optimaal op gamen.

Greetz,
de legendarische Tepelman:love:
 
Laatst bewerkt:
Wacht even, er komt zo een samenstelling die ik nog van iemand anders heb gemaakt een week geleden, alleen W7 moet er nog af. Heb je wel een kast en dvd speler nodig?
 
tjonge nogal wat linkjes andreazz je kan gebruik maken van winkelmandjes he...
hoef je niet constant te klikken zo raak je het overzicht nogal snel kwijt...
 
Laatst bewerkt:
Dat werkt alleen bij Azerty, en bij Afuture niet. Zo is het juist overzichtelijk, want dan kan je zien wat je bestelt, voordat je het in je winkelmandje pleurt.
 
@firest0rm is het dan ook mogelijk dat ik de processor I5 3570k neem ipv van die je nu hebt en een dvd speler heb ik niet nodig die haal ik uit me oude en wel een kast
en is het me aan te raden om een SSD erbij te doen ipv van deze HDD want me oude kan er dan ook nog bij?
 
Dat werkt alleen bij Azerty, en bij Afuture niet. Zo is het juist overzichtelijk, want dan kan je zien wat je bestelt, voordat je het in je winkelmandje pleurt.

tjah voor jou meschien maar de ander moet constant op je linkjes klikken totdat hij het systeem volledig ziet
en mensen zijn nogal lui, Afuture heeft ook een winkelmandje maak daar een screen shot van en plaats die hier?

@Tepelman ja dat kan alleen zul je dan wel een zwakkere videokaart moeten nemen en dat gaat invloed hebben op je game prestaties een i5 3750k doet dat niet

EDIT: ik zie nu dat het niet veel impact heeft op je budget klikerdeklik dan word het zoiets?
 
Laatst bewerkt:
Is die videokaart alleen niet een beetje overdreven? Een 6870 is meer dan genoeg voor de huidige gamer. Ik loop GTA IV op max. zonder lag met hoge fps met een 4850 :p.
 
Niet als men op 1080P gaat spelen dan heb je niet genoeg een een HD6870
en AA op X8 dit soort dingen zijn nogal veel eisend voor een videokaart
 
Laatst bewerkt:
ik heb hem heel klein beetje veranderd mobo en cpu:
is dit goed klikklik
het is wat duurder maar je moet er wat voor over hebben
 
hou het op een Z77 moederbord anders kan je geen gebruik maken van PCI-e 3.0 dat terwijl je videokaart het wel ondersteund
er zijn bepaalde games die daar net wat meer uit kunnen persen

klikerdeklik
deze heeft 2 PCIe 3.0 x16 lanes waardoor je geen bottleneck zal krijgen als je een 2de videokaart ernaast wilt plaatsen
 
Laatst bewerkt:
@Firest0rm: Ik speel GTA IV (en andere nieuwe "zwaardere" games) allemaal op 1080p op een 40 inch scherm met AA op maximaal (is 16 of 8 geloof ik) en AF ook op max.
 
dus dit deze zou het beste zijn.? want dan zal ik de onderdelen gelijk bestellen dan kan ik weer vollop gamen
 
AndreaZz dat lijkt me sterk Games zoals BF3 hebben namelijk niet genoeg aan 1GB Vram en dat heeft een HD6870 wel
dat je scherm 40 inch is maakt niks uit lol snap niet waarom je dat zegt je hebt alsnog even veel pixels als op een 21 inch scherm met 1080P reso

@Tepelman nee dat is een H77 moederbord daarmee kan je niet overklokken en neem aan dat dat wel de bedoeling is?
een Z77 moederbord kun je het beste kiezen
 
Laatst bewerkt:
oke dus dan heb ik de H77 verplaatst voor de Z77 en dan moet alles pikobello zijn? want dan zal ik hem gelijk bestellen ^^
Bedankt voor alles!
 
@andreazz klikerdeklik
nog een mooie benchmark de HD6870 kan metro2033 nog maar net op max aan op en resolutie van 1650x1050 dat is ONDER 1080P met 28fps en zelfs dat is nog maar net speelbaar

@Tepelman de Z77 Asrock Extreme 4 is de beste keuzen dan en ja dan is alles pikobello :)
 
Laatst bewerkt:
miss nog 1 piep klein vraagje , Op Azerty staat voor de videokaart aanbevolen stroomtoevoer staat 700W , en de voeding is maar 600W maakt het niet uit of zeg je van koop maar een betere voeding?
 
voeding is goed Azerty neemt voor zorg maatregelen om te voorkomen dat als mensen een slechte voeding kopen extra veel watts overhouden
echter is dit een A-merk voeding en hoef je geen zorgen te maken of dit werkt of niet
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan