Game pc 800,-

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sander99

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
22 aug 2013
Berichten
2
Hallo, ik weet vrij weinig van game pc's af dus daarom vraag ik jullie om hulp...

Ik zoek een mooie snelle pc voor cod nfs fifa ... Dat soort games.

De pc mag Max. 800 euro kosten zelf heb ik al Windows scherm toetsenbord muis etc.

Ik weet ook niet wat beter is Amd of Intel?? Videokaart zou ik graag de Gtx 760 hebben van msi

En ik denk dat ik de componenten bij Azerty wil bestellen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ha Sander,

Persoonlijk zou ik kiezen voor Intel. Uit onderzoek is gebleken dat Intel processoren een betere CPU gaming performance leveren dan AMD. Verder adviseer ik om de computer te kopen bij alternate. Misschien heb je wat aan deze pagina: http://www.alternate.nl/html/configurator/builderLite/pc/page.html, en dan speciaal even kijken naar deze computer: ALTERNATE Thunderstorm GB308, het is precies jouw budget. Het is dan wel een basis model, deze zou je in de toekomst kunnen uitbreiden met betere hardware.

Succes ermee!
 
Zeker geen slechte keuzen hoewel hij beter kan met het budget juist omdat hij het een en ander al heeft (windows os)

Wij kunnen een PC voor je samenstellen en dan kan de winkel (alternate of azerty bijvoorbeeld) hem voor je assembleren en dan krijg je ook garantie!

denk aan zoiets
klikerdeklik
 
De pc van alternate vind ik niet egt wat kwa videokaart en geluidskaart heb ik niet nodig..
En die van firestorm vind ik wel heel mooi kwa prijs en componenten.
Hartstikke bedankt alvast maar ik sta open voor meer ideeën
 
Laatst bewerkt:
Ander alternatief (AMD):

Waar je een veel betere videokaart hebt (4GB), met de nieuwste technologie.
http://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product%5B7517%5D=1&product%5B258095%5D=1&product%5B478347%5D=1&product%5B528532%5D=1&product%5B398419%5D=1&product%5B563039%5D=1&product%5B563659%5D=1&product%5B618585%5D=1&product%5B653060%5D=1

Zou je BF4 op Ultra mee kunnen spelen (Idem de nieuwste CoD). Als je oude spellen wilt spelen, zou de Intel core processor het beter doen. Omdat de meeste oude games niet meer dan 4 cores ondersteunen,
wat een feit is dat een 4-core van intel per core 30% krachtiger is als een 8-core van AMD.

PS: Ik denk dat Tienes over het natte vingerwerk onderzoek heeft :)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan