game pc samenstellen 800 euro

Status
Niet open voor verdere reacties.

Thj

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
17 jun 2014
Berichten
3
hallo allemaal,

ik wilde graag een game pc samenstellen van 800 euro minimaal waarop ik bf 4 kan spelen.
ik heb een paar eisen de case moet de CM storm stryker zijn
verder heb ik al een beeld scherm en heb alleen nog een toetsenbord nodig
overclocken kan niet perse nodig en voor de rest is het doel
 
ik zou je het zwaar afraden om de kast te kopen, omdat je met dat bedrag je geld beter kunt steken in andere dingen zoals de videokaart
 
welke kast raad je dan wel aan het liefst wel wit en fulltower
 
waarom fulltower als ik vragen mag?

ik zou voor een midtowermodel gaan als ik jouw was veel goedkoper fulltower heb je nodig als je veel componenten gaat kopen en een uitgebreid moederbord maar als je gewoon ATX neemt is dat ook goed
een paar behuizingen die ik je aanraad
een witte --->
een zalman ---> link
een cooler master ---> link

voor de andere onderdelen kan je dit doen ---> link dit is wel zonder de behuizing
 
Neem hier is een kijkje: http://tweakers.net/reviews/3510/3/desktop-best-buy-guide-mei-2014-mainstream-gamesysteem.html
Mainstream game pc, waarop je BF 4 op 1920x1024 op Verry High kwaliteit kan spelen en dan nog een FPS van 60-80 hebt. Bovenstaande pc is wel 1000 euro zonder Windows of Assemblage, anders komt er 200 euro bij. Maar met een beetje puzzelen kunnen we het systeem wat goedkoper maken en toch goede prestaties laten leveren tijdens het spelen van BF4.

- http://tweakers.net/pricewatch/bestelkosten/601707?tti=2&pti=10&minscore=&maxdelivery=&minproducts=4&maxshops=1#shoplist > Als je de pc onderdelen los besteld zonder Windows bij Azerty kom je op 796 euro uit inc. verzendkosten
Met bovenstaande setup zou je BF4 1920x1024 op High kwaliteit moeten kunnen spelen. > Met een FPS van 60.
 
Laatst bewerkt:
als ik later wil gaan upgraden of dingen toevoegen zoals een 2e videokaart moet de voeding dan groter of is deze zo groot genoeg?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan