Game pc .

Status
Niet open voor verdere reacties.

dendrobatus

Gebruiker
Lid geworden
13 apr 2009
Berichten
133
Hallo , ik ben op zoek naar een nieuwe pc omdat ik niet meer in staat ben om de games die nu uitkomen (bijv. BF3) te spelen . Ik heb mijn vorige pc zelf samengesteld maar heb geen idee hoe het nu zit qua afwegingen dus zou ik graag wat hulp hebben.

Mijn budget is 900 euro , ik heb het liefst dat ik hem niet zelf hoef te assembleren. Randapparatuur is niet nodig en qua besturingssysteem windows 7 .... (maakt niet heel veel uit) eventueel kan ik daar zelf aan komen.


Alvast bedankt.
 
Hoe lang zou deze pc goed blijven voor high-end games denk je?

p.s. het niet zelf assembleren is geen must.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hallo, ik wil een nieuwe pc omdat mijn oude de games van nu niet meer aan kan dus ik heb dit bij elkaar gezocht.

http://www.alternate.nl/html/pcbuilder/sendLoad.html?id=274901&cn=1&tn=BUILDERS


Nu is mijn vraag is dit een goed systeem en zijn er nog aanbevelingen voor veranderingen hierbinnen?


Alvast bedankt.

Ik heb er nog geen fans bij gezet omdat ik niet weet hoeveel het nodig zou hebben , hier zou ik ook graag wat advies over hebben.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Beide topics samengevoegd.Behoeft geen nieuw topic.Gaat prima samen;)

Succes met je vraag.
 
Ziet er niet verkeerd uit, alleen:
De processorkoeler kan beter; Scythe Mugen 2 / Zalman CNPS10X (tevens ook goedkoper)
Extra fans heb je niet nodig, tenzij je een uitbreiding van Schiphol in je kamer wilt. De kast komt al met 3 fans, meer dan genoeg. Zo warm wordt dit beestje ook weer niet.
Een extra fan komt neer op het geluid van een vliegtuig vrees ik..
 
Kijk eens op www.gamepc.nl, deze site laat je zelf een pc samenstellen voor een redelijk goedkope prijs en zetten deze ook voor je in elkaar

Als ik jou was zou ik geen 6950 kopen maar een GTX 560ti, deze is beter getest en kost hetzelfde, vertrouw op deze tip
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bron?

De volgende benchmark wijst namelijk heel wat anders uit:
http://www.guru3d.com/article/radeon-hd-6950-1gb-vs-geforce-gtx-560-ti-review/15
De verschillen zijn klein, maar in zowel modern warfare 2 als bad company 2 presteert de hd6950 beter.

En als je met beter getest de bouwkwaliteit bedoelt: de msi twinfrozr kaarten zijn juist heel goed getest.. met alle respect, maar het is het geld van iemand anders waar het om gaat. Als je een bewering doet geef dan ook een bron, anders kunnen we er niet veel mee. Uiteindelijk gaat het er om dat hij zoveel mogelijk waar krijgt voor zijn geld.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan