game pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

teun272

Gebruiker
Lid geworden
6 mrt 2012
Berichten
40
hallo
ik wil graag sparen voor een game pc
ik wil graag minecraft en call of duty en
battlefield enzo allemaal spelen en tegenlijk
opnemen ik wil graag ook met sony vegas pro
en adobe after effects video's bewerken en hij
moet best wel snel zijn ik wil graag een intel core
i7 processor kunnen jullie mij wat advies geven of
weten jullie een goeie game pc ???
gr. teun schoemaker
 
ik zou apple kopen.
Apple kan alles

Nee, een apple pc is niet goed om mee te gamen..

@TS kan je hem zelf bouwen of moet dat in de winkel gebeuren?
Wat heb je allemaal al?, veel dingen kan je misschien uit je oud epc halen.

Windows 7 (legaal of illegaal zolang je er maar 1 hebt)
Scherm
Toetsenbord
muis
kast
hdd
cd /dvd speler
 
Topic verplaatst van hardware/overig ---> aankoop nieuw systeem /upgraden.

Succes met je vraag.
 
ik zou apple kopen.
Apple kan alles
deze reactie slaat kant nog wal Apple kan de genoemde games behalve minecraft niet spelen tenzij men virtualisatie software gaat gebruiken maar dat werkt totaal niet optimaal en het is nog duur ook!
dus nee apple kan niet alles

@TS hoeveel wil je er aan uit geven en wanneer denk je het geld ervoor te hebben?

dit maakt erg uit het heeft namelijk weinig zin om nu een computer uit te zoeken of samen te stellen die je pas over een paar maanden gaat kopen
er komt iedere maand nieuwe hardware uit en iedere maand veranderen de prijzen

dus als je geen pc gaat kopen binnen een half jaar wacht dan tot dat je het geld hebt
 
Laatst bewerkt:
welke processor kan ik het beste gebruiken voor
gamen en video´s bewerken
gr. teun
 
Hoi,

Eergister mijn pc binnen gekregen en heb gisteren even het recorder getest en het converten van videos. Doordat ik een SSD (https://afuture.nl/productview.php?productID=339044) heb gekocht is het opstarten van programma's als after effects en het converten van videos geweldig. Ik record games met msi afterburner. De spellen heb ik op mijn SSD staan en mijn videos worden gerecord naar mijn HDD Caviar Green 1TB. Ik heb geen FPS drops en heb niet eens in de gaten dat ik aan het recorden ben. :)

Een plaatje van moederbord, cpu, ssd, voeding en ram:
afuture.jpg

Verder heb ik nog de ATI 5850 (ga binnenkort een nieuwe kaart aanschaffen, waarscheinlijk de amd 7970)

Heb even een video geupload van battlefield gameplay, je kunt er mijn clock speed vinden en de fps
Zoals je hier kan zien krijg ik geen fps drops. In de video lijkt het misschien of ik soms haper, maar dit komt omdat ik de perongelijk de fps naar 30 heb gezet tijdens het size reducen voor youtube terwijl het een 60fps filmpje is :) De video is recuded maar 52 MB :)

http://www.youtube.com/watch?v=j4MZu9puiZ8

Groetjes
 
Laatst bewerkt:
video is ook niet 1080P maar dat heeft meer met je HD5850 te maken
zodra je battlefield 3 op maxed draait gaat de caviar green wel een bottleneck zijn voor het recorden
echter heb je een SSD dus zou geen probleem moeten zijn
 
Ik kan wel op 1080p recorden en merk hier eigenlijk ook niks van. Maar ik draai battlefield met de 5850 nu op Medium. Ik gebruik mijn SSD niet voor recorden omdat hij simpelweg te weinig gig heeft daarvoor. Het overschrijven van SSD naar mijn caviar green gaat met 300 MB/s, wat ik toch wel erg netjes vind :) De ongeconverte videos haperen niet en zijn ook beter van kwaliteid :) Heb helaas nog niet zoveel verstand van video editing. ^^

En om nog even terug te komen waarom ik niet in 1080p record. De videos worden 80 gigabyte per 15minuten xD
 
je zult het nog merken :) je komt er vanzelf achter.
je gaat dan voor iedere 30 seconde een bestand maken van rond de 2GB
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan