Gaming computer - 1000 euro

Status
Niet open voor verdere reacties.

Yskud

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
21 jan 2014
Berichten
2
Game computer - €850

Hallo allemaal,

Ik ben op zoek naar een goede gaming computer en wil die graag zelf samenstellen. Ik heb al een
paar onderdelen bij elkaar gezocht en vroeg me af of deze onderdelen wel goed bij elkaar passen
en of er bepaalde onderdelen nog beter tussen passen. Mijn doel is om er een paar jaar mee vooruit
te kunnen en om de nieuwste games zonder problemen te kunnen spelen.

Extra informatie:
- Met deze nieuwe computer wil ik voornamelijk gamen, op dit moment MMO's, Battlefield 4, DayZ
en in de toekomst nog meer games
- Ik heb geen componenten of randapparatuur die ik wil gebruiken, het moet een compleet nieuwe
computer worden
- Ik wil liever niet overclocken, aangezien ik hier totaal geen ervaring mee heb
- De computer moet ongeveer 850 euro kosten
- Ik heb geen voorkeur voor bepaalde merken

Lijst met onderdelen:
http://tweakers.net/pricewatch/bestelkosten/541860

Dit is mijn eerste computer dat ik zelf ga bouwen, dus hulp is erg gewaardeerd! Alvast bedankt! :D
 
Laatst bewerkt:
Ik zeg altijd: ssd + eventueel hdd erbij en vergeet niet om een fijn toetsenboard (bijv. mechanisch) en muis te halen.
 
Ik hoor wel veel klachten over gamers die zijn overgegaan naar 8.1, dat sommige games minder soepel werken op 7 en dat Windows 8.1 echt een Tablet editie is. Maar dat is meer wat je zelf fijner vind. Ik zal kiezen voor Windows 7
 
Bedankt voor de reacties! :D

Ik denk dat ik toch voor Windows 8.1 kies, aangezien ik toe ben aan iets nieuws en de prestaties op beide besturingssystemen toch ongeveer gelijk zijn.

Wil iemand de lijst voor mij controleren, kijken of alles wel bij elkaar past? Bedankt!
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan