Gaming pc 1000-1200

Status
Niet open voor verdere reacties.

ShadowAngel

Gebruiker
Lid geworden
3 feb 2013
Berichten
25
Budget - Ongeveer rond de 1000.- tot 1200.-
Doel - Met deze PC wil ik vooral gaan gamen, voor de rest niks specifieks.
Omgeving - De PC mag best een beetje geluid maken maar ik heb liever geen PC die veel geluid maakt.
Assemblage - Ik zet de PC zelf in elkaar.

Besturingssysteem - n.v.t
Opties / randapparatuur - Alleen de kast inclusief hardware moet vervangen worden, beeldscherm en andere randapparatuur heb ik.

Alvast heel erg bedankt!
 
:eek: Opepss weer heb ik fout ...je wil zelf bij mekaar systeem bouwen ...:eek: toch ?
 
Bij balk daar op zelf samenstellen ! ik dacht zoiets ? maar natuurlijk dit je zelf beter ook kan en op jouw eigen smaak :D

28syh46.jpg
:( boven budget ..heh ? :(
 
Laatst bewerkt:
link

hiermee kan je battlefield 4 op ultra ongeveer 80 fps krijgen :p
als je onder de 1200,- wilt blijven ik heb het iets te gedaan bij de voeding dus daar kan je nog zo'n 40,- op besparen en hopelijk is het geen probleem dat het moederbord geen pci sloten heeft mocht dit wel zo zijn dan zoek ik een andere voor je
 
Laatst bewerkt:
Ga je overclocken? Zo nee, dan kun je ook een niet 'K' variant van de CPU nemen, en die CPU koeler mag dan ook weg, want de standaard koeler van Intel die is zo luidruchtig nog niet.
 
ik hoor toch wel vaak dat de intel standaard koelers erg lawaaierig zijn
 
Nee hoor, die van intel zijn redelijk stil in vergelijking met die van AMD. En ik zelf stoor me niet aan het geluid dat die cpu koeler van intel produceerd. Ik heb een i7 3770K. In me vorige setup met een phenom 2 955 BE, welke met stock koeler klonk als een opstijgend vliegtuig, had ik een scythe katana 3 gestopt. Dit is bij deze intel echt niet nodig.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan