gebruikers account verwijdert per ongeluk

Status
Niet open voor verdere reacties.

marvin1

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
3 mrt 2013
Berichten
2
Ik heb een computer van een kennis gekregen om een probleem op te lossen, deze kennis heeft de administrator acount verwijderd en kan nu niks meer doen ...
Is er een manier om de administrator acount terug te krijgen of opnieuw aan te maken?
Zijn hier ideeën of tips om dit op te lossen...?

alvast bedankt,
marvin
 
Hallo Marvin,

Druk een aantal malen op f8 tijdens het opstarten van de computer. Als het goed is, krijg je dan het opstartmenu te zien. Kies voor veilige modus. Het lijkt mij dat je daar nog wel iets mee kunt.

Groeten,
 
hallo.
bedankt voor reactie maar dan heb ik precies het zelfde alleen het welkomst scherm van windows
alleen ken ik geen gebruiker aanklikken want die is verwijdert....:shocked:

gr
 
Voor zover ik weet kun je vanuit windows (?) nooit alle admin accounts verwijderen. Het standaard (verborgen administrator) account zou normaal nog ergens moeten zitten.
Probeer als je het startscherm ziet, maar een of 2x op ctrl-alt-del te drukken. Normaal kom je dan in een standaard loginscherm.
Zo niet, dan kan zou je even moeten kijken of iemand in je omgeving Hirens Bootcd heeft (of zelf downloaden). Daar zitten meen ik ook tools op om windows accounts te herstellen.
 
Beste Marvin,

Welkom op Helpmij :thumb:
Om welk besturingssysteem gaat deze vraag, dan kan ik de vraag daar heen verplaatsen. :)

Met vriendelijke groet,

Stefan (Tha Devil)
Moderator Helpmij.nl
 
Hallo Marvin,

Mogelijk heb je het al geprobeerd in het opstartmenu via f8, opstarten met "laatst juist bekende configuratie". Maar proberen kan altijd.

Over dit probleem ga ik nog wel even nadenken ik vind het wel hoogst bizar.

Groeten,
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan