Geen afbeeldingen in Word

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vecom

Banned
Lid geworden
4 jan 2004
Berichten
583
Hoi,

Probleem:
geen weergave van ingevoegde afbeeldingen in Word-documenten. Wel zichtbaar via de modus 'afdrukvoorbeeld', maar dan is verdere bewerking etc. onmogelijk. Dus via het menu 'Beeld' niet zichtbaar te krijgen.

Ik gebruik WinXP-Home NL en MsOffice2000 NL
Heb via het configuratiescherm al installatieherstel uitgevoerd en - toen dit geen effect had - de installatie van Office opnieuw uitgevoerd.

Wie o wie weet de oorzaak/oplossing

Teun
 
Laatst bewerkt:
Hoi Teun, :D

Tja, als jij de oplossing al niet weet, dan zal het wel een vetprobleem zijn! :p

Maar goed, heb je al geprobeert de datasleutel van Word te verversen?

Normal.dot al hernoemd?
Keertje de updates binnengehaald?

Iets zegt mij, dat je een en ander al geprobeert hebt.
Ik denk ook dat jij bekent ben met het probleem van Office 2000 dat deze niet geheel verwijdert wordt bij de-installatie.

Hiervoor moet je de Eraser van onze Bill gebruiken.

Zit er iets bruikbaars tussen Teun?

Succes! :thumb:
 
Hoi Joost,

Hierbij nog een late reactie
Ik heb de oorzaak van het probleem 'achterhaald'.
Na een recovery bleek de grafische kaart niet juist gedetecteerd. Zonder dit te hebben gecontroleerd, hierna Office2000 geínstalleerd .....
Helaas hielp ook het achteraf installeren van de driver voor de grafische kaart niet en heb ik Office opnieuw moeten installeren. Hierna was het probleem verholpen.

Thks, Teun
 
Hoi Teun, :D

Zo dat is nog eens uit een onverwachte hoek! (grafische kaart)

Ik herken dit probleem zelf ook, ik heb een aantal apparaten op mijn computer welke ook niet automatisch gedetecteerd worden. (en daar denk je idd niet altijd aan bij een recovery)

Hoe dan ook heel knap gevonden...en nu maar hopen dat Office het voorlopig weer goed blijft doen!

See Yah! :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan