Geen spellingscontrole tijdens typen

Status
Niet open voor verdere reacties.

markdragie

Gebruiker
Lid geworden
22 feb 2012
Berichten
18
Hallo,

Sinds kort zijn we overgestapt naar hosted exchange i.p.v. een eigen exchange server. Bij ons licentietype zit een licentie voor het gebruik van outlook 2010 (let op alleen outlook en niet heel office 2010).
Nu hebben wij het probleem dat de functie spellingscontrole tijdens typen niet meer werkt. Verder hebben wij dus office 2003 draaien en daarnaast dus alleen outlook 2010. Zie screenshot, mail.JPG
de optie om spellingscontrole tijdens typen aan te zetten is niet beschikbaar.
Iemand een idee hoe dit beschikbaar te krijgen is? Kan je dit bijv. op 1 of andere manier overnemen van de spellingscontrole van office 2003?
Helaas is overstappen naar office 2010 geen oplossing.
 
Laatst bewerkt:
Wij hebben hetzelfde probleem , ons bedrijf is ook overgegaan op Outlook 2010 , maar helaas , ook geen spellingscontrole...kan het nergens vinden...

Iemand dit dit weet?:rolleyes:
 
@mysticmaus Je mag uiteraard deze topic blijven volgen om tot een oplossing te komen maar het is niet toegestaan om deze topic over te nemen. Wil je hulp voor jou probleem dien je een eigen topic te openen.
 
???:eek:

Ik snap helemaal niet wat je zegt , ik neem helemaal niet het topic over , ik weet niet eens hoe dat moet , ik heb er alleen maar op gereageerd omdat ik dit probleem ook heb , hierdoor komt het topic weer onder de aandacht.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan